מדברים פתרונות. מביאים הישגים בדיגיטל.

שאלות ותשובות

שאלות הן הדרך הטובה ביותר ללמוד

קוד פתוח-
מערכות ניהול שפועלות על קוד פתוח זמינות לציבור הרחב וזה אומר שכל אחד בעולם יכול לשנות ובכך לשפר את המערכת.
מה שבסופו של דבר יוצר שיפור תמידי ואפשרויות בלתי מוגבלות לשדרוג המערכת.

קוד סגור-
קוד סגור בעצם מונע פתיחות לציבור וביצוע שינויים במערכת למי שאין גישה לכך.
מה שבעצם מגביל את התפתחות המערכת.

כן.
אנו מבצעים את כלל האופטימיזציות לאתר כדי שיהיה מתאים בצורה הטובה ביותר לקידום בגוגל.

שירות בניית האתר כולל תחזוקה, אחסון, הדרכה לעדכון באופן עצמאי ושירות.

התשובה היא לא.
אין מחויבות לאחסון האתר אצלנו.

כמובן, אנו נותנים אחריות מלאה על האתר שבנינו לתקופה של 30/60/90 ימי עסקים כאשר זה תלוי לרוב בגודל הפרויקט.

*דף נחיתה- לוקח בין שבוע לשבועיים.
*אתר פשוט- לוקח בין ארבעה שבועות לשמונה שבועות.
*אתר קטלוגי- בין שישה לשמונה שבועות.
*אתר חנות- כ-שניים עשר שבועות.

קיימים הרבה מאוד מאפיינים שגוגל ״אוהבים״ באתרים ובכך מקדמים אותם כלפי מעלה.
אלו הם המאפיינים המרכזיים שצריכים להיות קיימים באתר כדי להתמקם גבוה:

  • תוכן,תוכן,תוכן-כנראה הנושא הכי חשוב בקידום אורגני, דפי התוכן באתר צריכים להיות רלוונטים, ארוכים ובעלי מידע רב ובנוסף שיהיו משולבות ״מילות מפתח״ שבהן המשתמשים בוחרים כאשר הם מחפשים אתרים הקשורים לעסק שלכם.

  • אופן בניית האתר וחווית המשתמש-
    • האתר צריך להיות בנוי כך שהכותרות בתוכן יעבדו לפי תגיות של H1,H2 וכן הלאה.
    • מהירות האתר- אם האתר נתקע וזז לאט יש פגיעה בחוויית המשתמש.
      קוד נקי ומסודר בפיתוח האתר.
    • הפניות 301.

  • קישורים מאתרים אחרים- ככל שאתרים אחרים יפנו לאתר שלכם באמצעות קישור באופן שנראה טבעי כך ״הדירוג״ שלו אצל גוגל יעלה באופן משמעותי.