אוהבים חיות ורוצים לעשות מזה כסף? על ידי הקמת חנות וירטואלית, ניתן להגדיל דרמטית מכירות של עסק קיים (חנות פיזית).

לחילופין, על ידי בניית חנות וירטואלית לחנות חיות, ניתן למעשה להקים עסק משגשג מאפס. בזכות היכולת להגיע לקהל יעד רחב באמצעות קמפיינים דיגיטליים, אפשר להתחיל לייצר הכנסות מחנות חדשה, בתוך פרק זמן קצר במיוחד. 

הצעד הראשון לבניית חנות חיות משלכם 

זה נכון שיש מאפיינים שכל חנות מקוונת צריכה לעמוד בהם. יחד עם זאת, בניית חנות וירטואלית לחנות חיות, צריכה להיות גם ייחודית בכמה מובנים לפחות.

תהליך עבודה מקצועי מתחיל בפגישה עם בונה האתרים שלכם. חברת בניית אתרים רצינית תתחיל עם אפיון החנות, הבנת קהל היעד, אופי המיתוג שבעל החנות מכוון אליו.

האתר המצוין נבנה לרוב על פלטפורמת קוד פתוח, כאשר מהרגע הראשון ברור מיהם הלקוחות, איזה עיצוב ידבר אליהם, איך להגיע למקסימום מכירות.

כחלק מהתהליך בניית האתרים יש לנתח את העסק, לנתח את פעילות המתחרים, לזהות את מטרות בעלי האתר, לייצר בידול אפקטיבי בנראות ובעיצוב. 

אתר שיוצר מקסימום מכירות 

ביצירת האתר, ניתן להיעזר בתבניות מוגדרות מראש, ניתן לשפר או לשכלל תבניות קיימות או לעצב תבנית חדשה לגמרי.

זה תלוי מאוד ברמת התחרותיות שעימה מתמודד האתר וגם בתקציב שאותו אתם מייעדים להקמה. בעוד שעל תבניות עיצוב אפשר לפעמים להתפשר, יש דבר אחד שבו אסור להתפשר.

אסור לוותר על הקמת אתר שיהיה מותאם לגוגל, אתר שפועל מהר, עם טעינת דפים זריזה והכנה לקידום אתרים ואופטימיזציה. שימו לב גם לזה:

  • אתר זריז ומהיר – חיוני על מנת להשאיר את הלקוחות בפנים עד לסיום תהליך הרכישה. אתרים איטיים מבריחים לקוחות, אפילו אם בכל מובן אחר הם מושקעים ואיכותיים. 
  • ידידותי לגוגל – אתר שמוקם תוך דגש על אופטימיזציה, התאמה למכשירים ניידים והבנה באלגוריתם של גוגל, זה אתר שיהיה נוח מאוד לקדם. קידום אתר מכירות חדש בגוגל יאפשר להשיג חשיפה רחבה. חשיפה בצירוף יחס המרה טוב, פירוש הדבר הרבה הכנסות, הרבה מכירות. 
  • ניווט ידידותי למשמש – עיצוב אתר חנות חיות, עם ניווט ידידותי למשתמש יעלה את שביעות הרצון של המשתמשים. גולשים שמוצאים בקלות את המוצרים הדרושים להם או מקבלים מידע על פתרונות מוצלחים, גם קונים. יותר מזה, אלה לקוחות חוזרים וממליצים. 

כמה זמן לוקחת בניית חנות וירטואלית לחנות חיות

חברת ריל מדיה הקימה עד כה מספר רחב של חנויות וירטואליות משגשגות. בזכות הידע והניסיון, ניתן להקים חנות חדשה לגמרי, בתוך פרק זמן של שבועות ספורים בלבד!

כמובן שפרק הזמן המדויק תלוי באופי החנות, בסוג הפיצ'רים שתרצו לכלול בה והאם תרצו להשתמש בתבניות עיצוב קיימות או בעיצוב חדש לחלוטין המותאם לאתר שלכם. רוצים מכירות חזקות ברשת? צרו קשר וביחד נגשים את זה.