והרי שכדי לבנות אתר (אפילו הפשוט ביותר) נזדקק להכשרה מקצועית מקיפה? אז התשובה הכללית היא שלא חייבים להיעזר בבונה אתרים מקצועי, אך יש לכך השלכות. במאמר הבא נפרט מהם שלושת היתרונות של הבחירה לבנות את האתר שלכם לבד, הסכנות ואם כבר כן בחרתם לבנות בעצמכם – על מה אתם צריכים להקפיד? ("משולש הקסם")

אז בואו נתחיל מהיתרונות – למה אנשים מבצעים בניית אתרים לבד?

בניית אתרים לבד מכילה מגוון של יתרונות, לדוגמה:

  • חיסכון בעלויות: בניית אתרים לבד יכולה לחסוך לכם המון כסף על שכירת מפתח מקצועי או סוכנות.
  • שליטה: כאשר אתם יוצרים אתר בעצמכם, יש לכם שליטה מלאה על העיצוב והפונקציונליות.
  • גמישות: כל אחד יכול לבצע שינויים באתר האינטרנט שלכם בכל עת, מבלי שיצטרך לעבור דרך צד שלישי.

ועכשיו – לחסרונות…

יכול להיות ששמעתם מהחברים שלכם שהם למדו לבנות אתר לגמרי לבד והנה בדיוק סיימו לבנות לעצמם אתר אינטרנטי, ואתם יושבים וחושבים לעצמכם: "אז למה בעצם אני אשלם למשהו כסף שיבנה לי אתר אם גם אני יכול לבנות אתר בכוחות עצמי?" והאמת היא, שכיום, אתם לגמרי יכולים לעשות את זה, אבל – שימו לב:

בשל היעדר ידע מקצועי בתחום, ייתכן מאוד שהאתרים שאתם תבנו לא בהכרח יהיו אתרים איכותיים, הם עלולים לקרוס מפעם לפעם, מהירות האתר שתבנו תהיה נמוכה וסביר להניח שהאתר גם לא יקודם בגוגל בצורה טובה (יחפשו את השם שלכם ולא תופיעו בתוצאה הראשונה), משום שאלו הן התוצאות של כל מי שבונה אתרים בעזרת תוכנות "מוכנות" שלא באמת מאפשרות לכם להבין איך לגשת לבניית אתר בצורה נכונה. כל אלו הם דברים שעליכם לשקול.

ואם בכל זאת החלטתם שאתם רוצים לעשות את זה לבד, על מה כן חשוב להקפיד?

משולש הקסם בבניית אתרים: חווית משתמש, אבטחת אתר ו-אחסון איכותי

  • חווית משתמש – נתחיל בזה שאתר אינטרנטי חייב להיות יפה ומושך, וזה בדיוק מה שכולם יראו לכם שהם למדו ועשו בכוחות עצמם אבל לא שם מסתיימת מטלת בניית אתרים. אתר איכותי חייב להיות בנוי על פי חוויית משתמש מקצועית שרק אנשים מומחים בתחום מכירים ויודעים לייצר חוויית משתמש שכזו.
  • אבטחת אתר – אבטחת אתר זהו נושא מאוד חשוב שחייבים להכיר ולהתמקצע בו ברגע שבוחרים לבנות אתר. מי שלא מאבטח את האתר שלו, מתקין בו תעודת SSL ודואג לבצע "ניקוי לאתר" מקישורים זדוניים ופריצות של האקרים שונים שמאוד אוהבים לקשר את האתרים באינטרנט לתכנים זדוניים כדי לקדם לעצמם אתרים, בסופו של יום יגלה כי האתר שלו קרס ולא עולה יותר בגוגל והסיבה לכך תהיה כי גוגל מזהה את הקישורים הזדוניים הללו ומונעת מהאתר שלכם להמשיך ולעלות בדירוגים.
  • אחסון איכותי – זאת גם הסיבה שכל מי שעוסק בתחום בניית אתרים, חייב גם לאחסן את האתר שלו במקום איכותי ובטוח, ומי שלא מכיר את התחום מספיק, לא ידע היכן נכון לאחסן אתרים ובאיזה אחסון כדאי לבחור, מה שיכול להביא בהמשך לבעיות מסוגים שונים שיכולות בקלות רבה להשפיע על האתר שלכם.

אם כבר לבנות, אז רק עם המקצוענים

אנחנו בריל מדיה ערוכים לספק עבורכם את האתר האיכותי ביותר! המטרה העיקרית שלנו זה לא בהכרח לעשות לכם אתר יפה בלבד, אלא להניב לכם תוצאות איכותיות מהאתר כדי שהוא יפעל מאופן תמידי, יעלה בצורה מהירה ביותר שרק יכולה להיות ויתרה מכך – אתר מאובטח שאף אחד לא יפרוץ אליו.

להכין אתרים מקצועיים זו המומחיות שלנו – אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מתיק העבודות הרחב שלנו ולבחור עבורכם את האתר האיכותי ביותר שישרת אתכם לבית העסק שלכם. השאירו לנו את המקצועיות ואת כאב הראש בבניית האתר ובמקום זה תפנו את כל הכוחות שלכם לבניית העסק.

אז בא לכם שנתקדם? אנחנו ב-Real Media מזמינים אתכם לפנות אלינו לטובת הכוונה וייעוץ בנושא בניית אתרי וורדפרס לעסקים. לפרטים נוספים, התקשרו – 03-5600-444