קידום באינסטגרם

עוד תחום שמתפתח בקצב גבוה מאוד בשנים האחרונות בתחום הקידום הממומן בכלל ובקידום הממומן ברשתות החברתיות בפרט הוא קידום דרך הרשת החברתית המוצלחת ביותר בקרב צעירים- אינסטגרם.

באפריל 2012 פייסבוק רכשה את אינסטגרם ובכך החלה פייסבוק את התוכנית העסקית שלה לקידום ממומן גם על אינסטגרם.

באינסטגרם יש פוטנציאל שיווקי עצום, בחודש יש כמיליארד משתמשים שעושים שימוש ברשת החברתית וכ-200 מיליון משתמשים נכנסים לפרופיל עסקי לפחות פעם אחת ביום.

לפייסבוק יש מידע עצום הנובע מהקישור בין חשבון הפייסבוק של אדם לבין חשבון האינסטגרם שלו, ולכן פייסבוק מקבלת מידע לפני הפעילות של אותו אדם משתי הרשתות, ולכן יכולת הטרגוט של פייסבוק לפי תחומי עניין ודמוגרפיה (גיל, מין וכדומה) תקפה גם לפרסום ממומן ברשת החברתית של עיצוב התמונות.

מלבד פרסום ממומן לפוסטים עסקיים אשר יופיעו בפיד האינסטגרם של המשתמשים, בשנת 2016 אינסטגרם הלכה בעקבות הרשת החברתית המתחרה ״סנאפצ׳ט״ והוסיפה את אופציית ה Story, הפיצ'ר שהפך להצלחה התחיל להיכלל גם הוא ברשת הקידום הממומן של האפליקציה וכיום ניתן לפרסם גם בסטורי.

בשנים האחרונות הקהל הצעיר זונח את הפייסבוק ועובר לאינסטגרם, פייסבוק שזיהתה זאת מוקדם החליטו בעקבות כך לרכוש את הווטסאפ ואת אינסטגרם.

יותר ויותר עסקים שקהל היעד שלהם הוא צעיר בעיקרו החלו לקדם את הדפים העסקיים שלהם באינסטגרם בהעדפה על הפייסבוק, וניתן לראות את התפלגות הגילאים של משתמשי אינסטגרם בגרף הבא (לקוח מאתר Statisa):

יש שלושה סוגי פרסום באינסטגרם:

  1. פרסום מודעת תמונה- שימוש בתמונה יצירתית עם תיאור קצר וכפתור הנעה לפעולה היכול להפנות גם לאתר העסק.
  2. פרסום מודעת וידאו- שימוש בסרטון, בדרך כלל סרטון פרסומת או סרטון תדמיתי המניע את הגולש.
  3. פרסום מודעת קרוסלה- מודעה המשתמשת בכמה תמונות כדי לפרסם את העסק, משולב עם תיאור וכפתור הנעה לפעולה.

עסקים הרוצים להגיע לקהל יעד רחב ובמיוחד לקהל היעד הצעיר יכולים למצוא את אינסטגרם כפלטפורמה שיווקית מעולה להשגת המטרות שלהם.

רוצה לקבל הצעה לבניית אתר? כמה פרטים ואחזור אליך בהקדם

לשיחת אפיון חינם מלאו פרטים: