קידום בפייסבוק

קידום ברשתות החברתיות (SMO) הפך להיות נושא מרכזי בתחום השיווק הדיגיטלי, עסקים ואנשי השיווק והפרסום לא יכולים להיות אדישים לכך כשרוב האנשים עם הגישה לאינטרנט משתמשים ברשתות החברתיות.

עם כמעט מיליארד וחצי משתמשים פעילים ביום, פייסבוק היא הרשת החברתית בעלת כמות המשתמשים הפעילים הגדולה ביותר ואולי גם בעלת המידע הרב ביותר על ציבור משתמשיה.

ב2007 הכריזה פייסבוק על הקמת הFacebook Ad ובכך הפכה את הרשת החברתית לזירה שיווקית אשר מתחרה ראש בראש עם גוגל על בחירתם של המשווקים בדיגיטל.

איך קידום ממומן בפייסבוק עובד ומה הם היתרונות?

בדומה לגוגל גם לפייסבוק יש ממשק ניהול לפרסום שנקרא Facebook Business וגם בו ניתן ליצור את המודעה, את התוכן בה ולבחור האם היא תוצג גם באינסטגרם ובאיזו צורה.

כמובן שבפייסבוק יש אפשרות פילוח בלתי נגמרת לפי הגיל , מין, תחומי עניין, מיקום ועוד ועוד.
את הפרטים הרבים הללו כל הגולשים מגישים לפייסבוק על מגש של כסף- על ידי הפרטים שהגולשים ממלאים בפרופיל שלהם, לפי הלייקים שהם עושים לדפים או אנשים מפורסמים ולפי הזמן שהם מבלים מול פוסטים מסויימים. הכל נמדד וידוע ברשתות החברתיות.

היתרונות של הפרסום בפייסבוק:

  • פרסום זול- גם בתקציב נמוך אפשרי להגיע להצלחה וההחזר השקעה במקרה הזה הוא מאוד גבוה.
  • פרסומים ויראליים- מודעה ממומנת פרסום מגיעות עם אופציית השיתוף, אם המודעה יצירתית ואיכותית מספיק היא יכולה ליצור באז ולהפוך לויראלית.
  • טרגוט ופילוח- ה data של פייסבוק הוא עצום ולכן יכולת הפילוח במודעות שיווקיות הוא מורחב הרבה יותר.
  • אופציה לפרסום לעסקים שאינם בעלי אתר אינטרנט אך בעלי דף פייסבוק עסקי.
  • רימרקטינג- אפשרות לפרסום מודעה ממומנת בפייסבוק לגולשים שנכנסו לאתרך אך לא ביצעו פעולה כמו רכישה או השארת פרטים.

לא קיים עסק שהלקוחות שלו או הלקוחות הפוטנציאלים שלו לא משתמשים ברשת החברתית פייסבוק ולכן פרסום בפייסבוק אפקטיבי מאוד לפרסום לקהל היעד הנכון.

רוצה לקבל הצעה לבניית אתר? כמה פרטים ואחזור אליך בהקדם

לשיחת אפיון חינם מלאו פרטים: