אתר אינטרנט משמש כנקודת הקשר הראשונה והעיקרית של העסקים עם הלקוחות. גם אם יש לכם מיקום פיזי, יותר ויותר לקוחות פוטנציאליים יתקשרו עם העסק שלכם באינטרנט לפני המפגש האישי. אתר אינטרנט יכול לסייע לכם להגיע ללקוחות שלעולם לא תוכלו להגיע אליהם בדרך אחרת.

אספנו כאן מספר טיפים של "עשה" ו"אל תעשה" בכל הנוגע לבניית אתר אינטרנט מצליח לעסק שלכם.

בניית אתר אינטרנט – מה כן לעשות?

בנו אתר שזמין לטלפונים ניידים

אם לקוחות פוטנציאליים נכנסים לאתר שלכם, אך מתקשים לקרוא או לנווט במכשיר נייד, הם עלולים לנטוש לטובת מתחרה. 

תדאגו שפרטי הקשר יהיו גלויים

פרטי הקשר צריכים להיות גלויים למבקרים. אם אתם משתמשים במדיה חברתית כדי ליצור קשר עם לקוחות, שימו את הקישורים הרלוונטיים במקום בו ניתן למצוא אותם בקלות.

ודאו שהאתר מכיל מידע מדויק

מובן מאליו שמידע לא מדויק ידחה את הצרכנים, בין אם מדובר בנתונים שגויים, מידע מיושן על המוצר או שגיאות דקדוקיות. כדאי לא רק לבדוק כל עמוד לפני שהוא עולה לאוויר, אלא מעת לעת לעשות בדיקה מקיפה של האתר כולו.

תשתמשו בקריאה לפעולה

האתר אמור לפתות את הקורא לנקוט בפעולה מסוימת: לעודד להתקשר לחברה, להירשם לשירות, לרכוש את המוצר או כל פעולה אחרת שתקדם את המטרות העסקיות שלכם. 

תהיו אישיים

דף "אודותינו" לא אמור להיות גוש טקסט יבש על החברה שלכם. מומלץ לכלול תמונה שלכם ושל הצוות ולהוסיף טקסט קולח עם היבטים אישיים.

בניית אתר אינטרנט לעסק – מה לא לעשות

אל תעצבו את האתר בעצמכם

תזכרו שהאתר הוא נקודת המוצא לרוב המכריע של הלקוחות שלכם, כך ששווה להשקיע זמן, אנרגיה וכסף כדי לעשות את זה נכון.

אל תגזימו עם מילות מפתח

אל תנסו לתמרן את תוצאות מנועי החיפוש באמצעות שימוש מוגזם במילות מפתח. השתמשו במילות מפתח רק בתדירות סבירה, כך הטקסט ישמע רלוונטי וטבעי. 

אל תניחו שהעבודה על האתר הסתיימה

העבודה על אתר טוב אף פעם לא באמת מסתיימת. עדכנו את האתר באופן קבוע על ידי הוספת תוכן חדש, שיפור העיצוב או הוספת אפשרויות חדשות. 

אל תשתמשו בתוכן לא חוקי

אל תשמשו בתמונות המוגנות בזכויות יוצרים ואל "תגנבו" תוכן מאתרים אחרים. תשמשו תמיד רק בתוכן מקורי ותרכשו את המדיה בדרך חוקית.

את תשכחו לעשות אופטימיזציה לאתר

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא הכרחית להישרדות ארוכת טווח של כל אתר אינטרנט. מומלץ להוציא למיקור חוץ את פיתוח האתר וקידומו על מנת להפיק את המקסימום ממנו.

נגענו כאן בקצה המזלג בדגשים המרכזיים לבניית אתר אינטרנט מצליח. יש לכם שאלות נוספות? תרצו להתייעץ? המומחים של real media  ישמחו לעמוד לרשותכם ולהקים עבורכם אתר מקצועי שיקח את העסק שלכם לרמה אחרת. התקשרו כבר עכשיו 03-5600444