בעלי עסקים רבים הבינו כבר ממזמן שהם חייבים לעבור לעולם הווירטואלי, מאחר שרוב העולם כבר מזמן נמצא בפלטפורמות האינטרנטיות השונות. למרות שעדיין יש אנשים שניגשים גם לחנויות הפיזיות, אל לנו לשכוח כי לצד העולם "האמיתי" קיים גם העולם הדיגיטלי שאנשים מבלים בו שעות על גבי שעות ביממה, מה שבהחלט יכול להיות דבר מופלא לפיתוח העסק ויצירת חנות וירטואלית שבאמצעותה אתם תוכלו להגיע לקהל גדול ורחב יותר.

אם עד היום הייתם יכולים למכור לאנשים רק מהאזור הגיאוגרפי שלכם, אז מעכשיו אתם תוכלו למכור את המוצרים שלכם בקלות רבה מאוד לכל רחבי העולם. אך רגע לפני שתבחרו בחברה מקצועית אשר תבנה לכם חנות שכזאת חשוב תחילה להבין עם עצמם האם אתם מוכנים לתהליך בניית חנות וירטואלית ויודעים בדיוק את כל מה שחשוב לדעת על בניית חנויות כאלו.

 

מה צריך להיות בחנות וירטואלית כדי שהיא באמת תעבוד?

כל בעל עסק חולם שהחנות הווירטואלית שתהיה ברשותו תניב עבורו רווחים גבוהים, והאמת היא שמי מבעלי העסקים לא חולם על זה? רק שממש לפני שהחנות שלכם תתחיל להניב עבורכם את הרווחים הדרושים אתם והחברה שלכם לבניית אתרים תצטרכו לעשות קצת שיעורי בית ולייצר חנות אינטרנטית מרשימה במיוחד שהגולשים ייהנו ממנה וירצו להמשיך ולבחון בה את כל המוצרים.

 

האם בהכרח הצלחת החנות תלויה בבונה האתרים שלנו?

התשובה היא: "50% כן ו50% לא." חד משמעית שבונה האתרים שלכם חייב לבנות לכם חנות על פי כל הכללים של חנות אינטרנטית להכניס לכם לאתר קריאות לפעולה, מקום ליצירת קשר ולקשר את החנות לווטסאפ שלכם כדי הלקוחות יוכלו לפנות אליכם בקלות ולכל שאלה.

יחד עם זאת, העצה שלנו: ראו עצמכם כשותפים מלאים לתהליך.

גם אתם תהיו חייבים לקחת חלק בבניית החנות שלכם ולזכור שהמוטיב שכובש את הלקוחות זהו התוכן המושקע שיופיע לכם בחנות ולצד כל מוצר ויחד עם זאת תמונות איכותיות שמתארות את המוצר שלכם בשיאו, מה שיצור רעב ורצון של הלקוח להזמין את המוצר.

 

איך לקדם חנות באופן הטוב ביותר?

אם אתם פונים לחברה מקצועית שתבנה לכם אתר אז סביר להניח שבסופו של דבר מישהו גם יפרסם את האתר שלכם, זו יכולה להיות חברת פרסום מקצועית או אולי אפילו פרילנסר שאתם תבחרו, אבל גם אתם חייבים להיות בעניינים! חשוב לשים לב כי אתר איכותי מכיל בתוכו מילות מפתח שיקדמו לכם את האתר במונחי החיפוש בגוגל.

מילות המפתח אלו הן אותן המילים או צירופי המשפטים שאנשים מחפשים אותם בפלטפורמות השיווק, ואם האתר שלכם לא יכיל את מילות המפתח הדרושות אז סביר להניח שהגולשים יתקשו להגיע אליכם לאתר בצורה אורגנית.

 

אופטימיזציה של חווית המשתמש בחנות ווירטואלית

היבט נוסף ולא פחות חשוב שיש לקחת בחשבון בעת בניית חנות וירטואלית הוא חווית המשתמש. הפריסה והניווט של האתר שלכם צריכים להיות אינטואיטיביים וקלים לשימוש עבור הלקוחות. זה כולל תהליך קופה ברור ופשוט, כמו גם מתן מידע מפורט על המוצר ותמונות באיכות גבוהה. מרכיב מרכזי נוסף הוא להבטיח שהאתר שלכם מותאם לנייד, מכיוון שיותר ויותר אנשים עושים קניות באינטרנט באמצעות הסמארטפונים שלהם. אתר אינטרנט מותאם למכשירים ניידים יספק ללקוחות חווית קניה חלקה, ללא קשר למכשיר שבו הם משתמשים. בנוסף, כדאי שתהיה מערכת שירות לקוחות ותמיכה במקום, כגון תכונת צ'אט חי או כתובת דוא"ל ייעודית, כדי שלקוחות יוכלו ליצור קשר עם כל שאלה או דאגה שיש להם. על ידי שימת לב לכל הפרטים הללו, תוכלו ליצור חנות וירטואלית שלא רק נראית נהדר אלא גם מספקת חוויה חלקה ומהנה ללקוחות שלכם.

 

בניית חנות וירטואלית עם ריל מדיה

אנחנו בריל מדיה בונים חנויות אינטרנטיות שמביאות את בעלי העסקים למכירות נרחבות בכל רחבי הארץ והעולם. שנים רבות של ניסיון בתחום הובילו אותנו לפתח חנויות וירטואליות איכותיות ביותר שמביאות לתוצאות מרשימות בזכות המודל המיוחד שפיתחנו לכל אתר חנות מקצועי.

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למשפחה שלנו, ולהיות הבאים בתור שיש להם חנות דיגיטלית איכותית ומקצועית ולהשאיר לנו את כל מערך העבודה המסובך והקשה של בניית חנות וירטואלית. השאירו את הפרטים שלנו עוד היום ותנו לנו להגשים לכם את החלום עם חנות איכותית ויוצאת מן הכלל שיכולה להניב עבורכם הכנסות משתלמות ומכובדות.

 

אז בא לכם שנתקדם? אנחנו ב-Real Media מזמינים אתכם לפנות אלינו לטובת הכוונה וייעוץ בנושא בניית אתרי וורדפרס לעסקים. לפרטים נוספים, התקשרו – 03-5600-444