חווית משתמש (UX) מהווה את אחד הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחת האתר שלכם. יש לזכור כי ניתן היום למצוא ברחבי הרשת כמות עצומה של אתרי אינטרנט שונים, המתחרים זה בזה על קהל הלקוחות. אחד הגורמים המשפיעים ביותר על הפיכת אתר לפופולארי, הוא חווית המשתמש שלו. אתר שלא ייתן את הדעת לניווט קל ואינטואיטיבי, זמן טעינה מהיר וכמובן עיצוב שתואם לקהל היעד, עלול לפגוע בחוויית המשתמש וכמובן להשפיע לרעה על הרווחיות שלו. לכן ישנה חשיבות לבנות את אתר האינטרנט שלכם עם חברה מקצועית ואמינה, שמתמחה בתחום ושמה דגש מיוחד על חווית המשתמש. הדבר בא לידי ביטוי בבניית האתר, העיצוב שלו וכמובן היכולת לטייב את חווית המשתמש לכל אורך הדרך.

החשיבות של הקפדה על חווית משתמש

אומנם ישנה הבנה אינטואיטיבית לגבי החשיבות של ההקפדה על חווית המשתמש, אך יש לזכור כי מדובר על עניין מהותי, שמשפיע על אספקטים שונים בהצלחת האתר. חווית משתמש טובה תגביר את זמן השהייה באתר, מאחר ורוב הגולשים יעדיפו לגלוש באתר נוח ונעים עבורם, במקום לעבור למתחרים. כמובן, שככל שזמן השהייה באתר יגדל, כך הדבר יגביר את הסיכוי לביצוע רכישה. כמו כן, חווית משתמש טובה חיונית לדירוג האתר בגוגל, מאחר ומנוע החיפוש מעניק ציון גבוה יותר לאתר שמשקיע בגולשים שלו. מעבר לכך, יש לזכור כי חווית משתמש טובה חיונית למיתוג ולבידול של האתר שלכם והדבר משפיע כמובן על הרווחיות שלו. משתמשים רבים יותר יעדיפו לגלוש באתר נוח ונעים, לכן הגדלה בכמות המשתמשים משמעותה הגדלה בכמות ההמרות. 

חווית משתמש – נקודות ששווה להכיר

אתר בעל חווית משתמש חיובית יזכה ליהנות מהקטנה משמעותית באחוז הנטישה. ככל שהגולשים ירגישו יותר בנוח באתר שלכם ויצליחו לנווט בקלות בין העמודים השונים, כך הסיכוי שהם ינטשו אותו לטובת המתחרים הולך ופוחת. כמובן שהשקעה בחוויית המשתמש תגדיל את כמות ההמרות, לכן חשוב לאפיין היטב את האתר בהתאם לקהל היעד והצרכים שלו, במטרה להניע את הגולשים לפעולה הרצויה- רכישה, השארת פרטים וכדומה. כדאי לדעת כי חווית המשתמש מושפעת מעיצוב האתר, נוחות הניווט באתר, איכות התוכן ורמת הרלוונטיות שלו לקהל היעד וכמובן מהירות הטעינה של האתר. אתר שמעוצב באופן אחיד בהתאם לעבודת האפיון, מכיל תוכן בעל ערך לגולשים, מאפשר ניווט מהיר ויעיל באמצעות סרגלי ניווט נוחים לשימוש ונטען במהירות, יספק את חווית המשתמש האידיאלית ביותר.

אנו בחברת Realmedia נשמח לספק לכם אתר אינטרנט ששם דגש מיוחד על חווית המשתמש. אנו מתמחים בתחום כמעט עשור ונשמח לתרום לכם מהידע הרב שצברנו לאורך השנים. אנו מקפידים לעבור עם המתכנתים והמעצבים המנוסים והאיכותיים ביותר בתחום, על מנת להבטיח לכם אתרי תדמית ואתרים מכירתיים ברמה הגבוהה ביותר. לקבלת ייעוץ ומידע נוסף, צרו קשר!