לא מעט בעלי העסקים מפחדים לרוב לעשות את הצעד הגדול ולפתח את העסק שלהם בכל הנישות הקיימות, בין אם באמצעות אתר מכירות ובין אם באמצעות שיווק מכל סוג אחר. זה יכול להיות מסיבות שונות ומגוונות. בין היתר: לבעל העסק אין מספיק כסף להוציא כדי לבנות נוכחות דיגיטלית מאסיבית אבל זה גם יכול להיות מחוסר ידע מקצועי שהגיע הזמן לפתוח חנות אינטרנטית אחרת, לא תגיע לבית העסק כמות לקוחות גדולה.

 

מהו אתר מכירות?

אז לכל מי שעד היום לא ידע מה זה אתר מכירות, הרי שמדובר באתר שמציג את המוצרים שלכם ומשתמש באתר יכול ללחוץ על המוצר ולבצע בקלות רכישה. אם עד לפני מספר שנים, כדי לקנות מוצר הייתם צריכים לנסוע לחנות שנמצאת בקרבת מקומכם, הרי שהיום אין כלל צורך לעשות זאת, ובאמצעות כניסה לאתרי האינטרנט השונים אתם יכולים בקלות רבה מאוד לאתר את אתר המכירות שאתם אוהבים ולהזמין ממנו את המוצר המועדף.

 

"האם אני צריך את זה?"

אז זהו, שלא לכל בעלי העסקים היה פשוט לעבור להתנהלות עם אתר מכירות. בהתחלה, המערכת הייתה נראית ממש מסורבלת, הקונספט לא היה ברור לכולם אבל דבר אחד התברר לכמעט כל אנשי העסקים – להקים אתר מכירות זה חובה לכל בית עסק שרוצה להגדיל את מערך ההכנסות שלו ולצאת לפלחי שוק נוספים שלא תלויים במיקום הגיאוגרפי שלכם.

אם יש לכם מוצר או שירות שאתם מוכרים לאנשים, אז על ידי זה שאתם תבנו אתר איכותי ומקצועי ותפרסמו אותו בפלטפורמה הרלוונטית – אתם תוכלו להגיע להכנסות טובות ואיכותיות ביותר.

 

מה חייב להיכלל באתר מכירות איכותי?

כדי שאתר המכירות שלכם יראה איכותי, אתם צריכים ליצור אתר בנראות מרשימה ומיוחדת שבהחלט יכבוש את תשומת לב הגולשים ויעניק להם את הסיבה להישאר באתר שלכם. זאת יכולה להיות הצבעוניות המעניינת שתהיה לאתר, הצבעים החמים שיופיעו כבר בקדמת העמוד ומוצרים מושכים ומבוקשים שכל אחד יעצור לרגע לבחון במה מדובר.

כמה שיותר מוצרים יהיו באתר שלכם, כך גם הגולשים יישארו אצלכם באתר הרבה יותר זמן מה שיגרום לאתר שלכם לצבור טראפיק ובכך לעלות בדירוגו בגוגל. אלמנט נוסף וחשוב לכל אתר איכותי, זה לדעת שיש לכם מערכת אבטחה איכותית ומקצועית שמונעת פריצות לאתר ולכן חשוב מאוד להתקין תעודת SSL רלוונטית. אתר אינטרנטי שלא יהיה ברשותו תעודת SSL ותוכנות שמונעות פריצות והשתלטות על נתוני האשראי שהוכנסו למערכת.

 

יצירת אתר מכירות איכותי לעסק שלכם

בנוסף למראה מרשים ומיוחד, באתר מכירות איכותי צריך להיות גם מגוון רחב של מוצרים הזמינים עבור הלקוחות לעיון. זה לא רק משאיר את הלקוחות באתר זמן רב יותר, אלא גם מגביר את הנראות של האתר במנועי חיפוש כמו גוגל. בנוסף, חייבת להיות מערכת אבטחה חזקה, כולל תעודת SSL, כדי להגן על המידע האישי והפיננסי של הלקוח מפני האקרים. אנו בריל מדיה מבינים את חשיבותם של אלמנטים אלו ויכולים להעניק לכם את המומחיות המקצועית הדרושה להקמת אתר איכותי שימשוך ושימור לקוחות.

 

איך ריל מדיה מייצרת תוצאות פורצות דרך באתרי מכירות?

אנו בריל מדיה נספק עבורכם את כלל המעטפת המקצועית לצורך הקמת אתר איכותי ביותר, שיגרום לגולשים להיכנס אליכם לאתר ולבצע רכישה. אתרים עוצמתיים מגיעים עם קריאות לפעולה ומהירות אתר גבוהה, כך שלמשתמשים יהיה נוח לגלוש אצלכם ולבקר את האתר שלכם באופן תמידי וחוזר.

גם אם מעולם לא היה לכם אתר, הדבר היחיד והחשוב ביותר שאתם צריכים לדעת זה, שאין שום צורך לחשוש מניהול אתר אינטרנטי כי להקים אתר מכירות ניתן בקלות רבה מאוד, וברגע שתכניסו באתר שלכם את כל הפריטים והמוצרים ותתחילו לפרסם אותו בכל מקום רלוונטי, המכירות יבואו מעצמם. השאירו לנו את הפרטים שלכם עוד היום ואנחנו נשמח לדבר איתכם בהקדם.

 

אז בא לכם שנתקדם? אנחנו ב-Real Media מזמינים אתכם לפנות אלינו לטובת הכוונה וייעוץ בנושא בניית אתרי וורדפרס לעסקים. לפרטים נוספים, התקשרו – 03-5600-444