חנויות וירטואליות הן דרך פופולארית למכור מוצרים באינטרנט. הן מספקות אלטרנטיבה מצוינת לחנויות פיזיות כיוון שהן מאפשרות לכם למכור מוצרים מבלי שתצטרכו להציג אותם פיזית. העובדה הזו מאפשרת לכם להציע מחירים נמוכים משמעותית ולהציג מבחר רחב יותר של מוצרים. ניתן להשתמש בחנות וירטואלית למטרות שונות, החל במכירת מוצרים בצורה יעילה יותר וכלה ביצירת לידים למכירות והגדלת אחוזי המרה. לפני שאתם בונים את החנות הוירטואלית שלכם עליכם לדעת מספר דברים חשובים.

החנות המקוונת שלכם: לקוחות חוזרים

לקוחות נוטים לחזור למקום שהם אוהבים. על מנת ליצור תחושה נעימה ונוחה בחנות אנחנו ממליצים לכם להתבונן בכמה מחנויות האינטרנט הפופולריות ביותר שאתם מכירים. בחנו את ממשק החנות, את העיצוב, את מערכת שירות הלקוחות. למדו מהם וצרו מערכת המאפשרת ללקוחות להשאיר משוב. מועדון לקוחות גם הוא דרך טובה לצבור נקודות ותגמולים ולשתף חברים באתר החדש שהם פגשו. צרו באז סביב האתר שלכם על ידי דילים יוצאי דופן, תגמלו את הלקוחות שלכם בנקודות והחזרים. גרמו להם לשוב. צרפו אותם למשפחה.

חווית משתמש

הרעיון של חנות וירטואלית הוא לספק חווית קניה אינטראקטיבית ומושכת. המטרה של חנות וירטואלית היא לגרום ללקוחות להרגיש כאילו הם קונים בחנויות האהובות עליהם בחיים האמיתיים. זו הסיבה שהיא נקראת "חנות וירטואלית". יצירת מרחב ריאליסטי בחנות אינטרנטית היא משימה שיש לתת עליה את הדעת ולאפשר למקצוענים בתחום של בניית אתרי מכירה ליצור אותה.

הסבירו על המוצרים שלכם

לקוחות אוהבים לשמוע על המוצרים שהם קונים. הידע שניתן להם מספק את התחושה שהם קיבלו תמורה מלאה לכסף שלהם, ולכן, תנו את כל המידע שקיים ברשותכם על המוצרים. פרט את הייעוד שלו ושימושיו האפשריים, ספרו על ההיסטוריה שלו, על אופן ההכנה שלו ואף סייגו את שימושיו במידת הצורך. תנו ללקוח את כל המידע טרם הרכישה. המידע הזה מקטין את מרווחי הטעות שלו ואת שביעות הרצון הכללית.

מה חשוב לעשות לפני פתיחת חנות וירטואלית?

סל קניות נגיש ותשלום מהיר

הזמן של הלקוחות שלכם יקר בעולם בו הכל זמין בלחיצת כפתור. לכן, ההבדל בין לקוח שסוגר מכירה לבין לקוח שסוגר את העגלה שלו בגלל ממשק מסורבל הוא קטן מאוד. הקטינו את הסיכוי שהלקוח ייטוש עגלה מלאה וספקו לו אפשרויות תשלום מגוונות. הציעו אפשרויות תשלום מאובטחות והדגישו כי פרטי התשלום שלו אינם נשמרים וכי נעשה בהם שימוש חד פעמי.

לסיכום

לקוחות דורשים יותר ויותר מחנות. הם רוצים להיות מסוגלים ליצור אינטראקציה עם המערכת שהם קונים ממנה, ואתכם. הם רוצים להיות מסוגלים להתאים מוצרים, להוסיף קוד הנחה, להגדיר חשבון ועוד. החנות צריכה להציע את כל הפונקציונליות הזו בצורה קלה ללקוחות ונוחה לבעל העסק. אחוזי המרה טובים של האתר שלכם נגזרים מהיכולת שלכם ליצור קשר אישי עם הלקוח תוך כדי הענקת תחושת ביטחון מלאה. מכירות הן סגנון תקשורת. למדו את השפה. היא מתכון להצלחה. 

קראו עוד על בניית חנות אינטרנטית