כל שנת עסקים מתחילה בברכת "שנה טובה!" ובהצבת מטרות עסקיות חדשות. לצד היעדים החדשים, ישנה מטרה אחת הנותרת בכל שנה (!) בראש סדר העדיפויות, כאשר ככל שעוברות השנים היא הופכת רלוונטית יותר: שיפור השירות. בניית אסטרטגיות עבודה עם יועצים עסקיים, הדרכות שירות לעובדים ומחקרי מתחרים – כל אלו ללא ספק יתרמו למאמציכם לשפר את השירות, אך לא רק הם. ב-2022, ישנה דרך קלה לשפר את השירות ולהבטיח (!) שירות מצוין ללקוחותיכם: בניית חנות אינטרנטית. 

איך חנות אינטרנטית מייצרת חווית לקוח מושלמת?

נענה על השאלה הזו באמצעות הצגת דוגמא שיתכן שמוכרת (וכואבת) לכם מאד: הזמנת כרטיס טיסה לחופשה. כידוע, פתוחות בפניכם שתי אפשרויות שונות:

  • אפשרות 1:הזמנת כרטיס טיסה באמצעות מוקד הזמנות טלפוני של חברת תעופה
  • אפשרות 2: הזמנת כרטיס טיסה ONLINE

 

אנחנו מנחשים כי בשלב זה מתחיל ליפול לכם האסימון. אז איך צפוי להיראות מסע הלקוח שלכם? במידה שתבחרו באפשרות הראשונה, הרי שיהיה עליכם להמתין שנציג יתפנה ויענה לשיחתכם, תצטרכו לתקשר מילולית את בקשתכם, להמתין לנציג שיאסוף מידע אודות טיסות רלוונטיות, תצטרכו למסור את פרטי התשלום וכן הלאה. במידה שתבחרו באפשרות השנייה, הרי שתוכלו לרכוש כרטיס טיסה בדקות בודדות (!) ובאפס תלות בגורם אנושי-חיצוני. ומה יוצא לכם מזה? לא רק חיסכון אדיר בזמן, אלא גם חווית שירות טובה יותר!

לשירות מעולה יש נוסחה: בניית חנות אינטרנטית

כאלו שנמצאים בצד השני של נותני השירות, הרי שעליכם להעמיק בשאלה: אילו פתרונות יבטיחו בהכרח שירות טוב יותר ללקוחות? בניית חנות וירטואלית למשל, מעניקה ללקוחותיכם שפע (!) יתרונות התורמים כולם לחוויה מצוינת:

  • השירות העצמי אינו חיסרון, אלא יתרון! כל עוד החנות תיבנה על בסיס ממשק ידידותי, הלקוח יוכל לנווט עצמו עצמאית ולמצוא מענה למבוקשו. הרכישה בחנות אינטרנטית חוסכת מהלקוחות שלכם שיחות מכירה (שלרוב לא רק שלא מניבות מכירה, אלא מבריחות), ומאפשרות להם לשוטט בחנות בקצב ובפאן שלהם.
  • שביעות רצון הלקוחות מתעצבת גם על ידי שעות הפתיחה. ומדוע אנו מציינים זאת? משום שחנות אינטרנטית פתוחה בכל יום בשבוע, בכל שעות היום! ובמילים פשוטות? לא משנה מתי הלקוח "יגיע" אל החנות – דלתותיה תמיד יהיו פניו פתוחות. 
  • תור בקופה? אין כזה דבר! יתכן שגם לכם זכורה פעם שעמדתם בתור לקופה בחנות והחלטתם לנטוש בסופו של דבר ("אני לא עומד בתור הזה, אין סיכוי"). שלב התשלום קריטי בעיצוב חוויה אצל הלקוחות, ועם חנות אינטרנטית אתם מבטיחים בהכרח את חוויית השירות-רכישה הטובה ביותר.


אז מה אתם צריכים לעשות בכדי לבסס יסודות למתן שירות מעולה ללקוחותיכם? לפנות אלינו ב-
REAL MEADIA לטובת בניית חנות אינטרנטית! למידע נוסף אודות תהליך העבודה שלנו, פנו אלינו כעת – 03-5600-444