מה אפשר ללמוד מאמאזון על חנויות וירטואליות?
אין כמעט בן אדם בעולם המערבי שאמזון לא סיפקה עבורו מוצר או שירות, ענקית הקמעונאות (שחולשת גם על תחומים נוספים) היא אחת החברות המובילות בעולם
יותר ויותר צרכנים עוברים לעשות את רוב הקניות שלהם באינטרנט מסיבות רבות: נגישות, מהירות המשלוחים מבחר וכדומה.
יותר ויותר עסקים עוברים למכור באינטרנט ובונים אתר מכירתי (E-commerce) בנוסף לחנויות הפיזיות ואף מוותרים על החנות הפיזית משיקולים כלכליים כאשר יעיל יותר למכור באינטרנט בלבד.
רילמדיה מפתחת אתרים מכירתיים בסטנדרטים העדכניים והגבוהים ביותר, לקוח אשר בוחר בנו לפרויקט האתר המכירתי שלנו יקבל את כל ההדרכה ואת כל המידע שהוא צריך לדעת כדי לנהל חנות וירטואלית בצורה שתביא לו את כמות המכירות הגבוהה ביותר.
אנו לומדים ומתעדכנים יום יום בשינויים התכופים בעולם הE-commerce ומעבירים את המידע ללקוחות הקיימים וללקוחות העתידיים שלנו שלא ישארו מאחור.
אנו בונים עבורך חנות ארוזה ומוכנה למכירות ויוצרים לכל אתר מעל 10 שנות ניסיון בדיגיטל ובבניית אתרים.
תוכן עניינים:
בין אם אתם עסק קיים שסולק דרך האינטרנט או שאתם רק בתחילת דרככם, לנו יש את הפיתרון המושלם עבורכם.
החנות הוירטואלית שנבנה עבורכם תתמשק לכל חברות הסליקה הישראליות המוקבלות ומאפשרות לכם לקבל תשלום בכל שעה (גם כשאתם יושנים!)
עדיין לא עובדים עם חברת סליקה? נכוון ונסייע לכם בתהליך ההתממשקות ונהפוך תהליך ארוך ומסורבל לפשוט עבורכם.
אנו מציעים התממשקות קלה ונחה לספקיות הסליקה הבאות: פייפאל, טרנזילה, קרדיט גארד, איזי קארד, פיימי, פלאכארד, כאל, ישראכרט, יעד שריג, מקס וקשר.
עובדים עם ספקית סליקה אחרת? צרו איתנו קשר ונבדוק התאמת התממשקות ייעודית לפי הצרכים שלכם.
החנות וירטואלית שנבנה עבורכם תידע לספק ללקוחות שלכם את אפשרויות השילוח שאתם מציעים.
אנו מתממשקים לכל חברות השילוח המוכרות בארץ ובחו"ל, בינהם: דואר ישראל, HFD, צ׳יטה שליחויות, פידקס ו UPS.
בנוסף, יש אופציה מובנית לאיסוף מקומי במידה וזאת האופציה היחידה שאתם מציעים ללקוחותיכם.
מייתרים עבורכם את התהליך של הפקת חשבוניות לאחר כל רכישה.
המערכת שלנו יודעת להתממשק לכל חברות החשבוניות הדיגיטליות המקובלות בארץ בצורה ידידותית
הלקוחות שלכם זוכים לקבל את החשבוניות ישירות לתיבת המייל שלכם לאחר תהליך הרכישה שלהם ובכך זה חוסך לכם את תהליך ההפקה הידנית של החשבונית לאחר הרכישה.
המערכות שאנו מציעים התממשקות אליהם הינן: חשבונית ירוקה, iCount, איזי קאונט, invoice4u וריווחית.
עובדים עם חברה אחרת להפקת חשבוניות דיגיטליות? צרו איתנו קשר ונשמח להתאים לכם פיתרון ייעודי לצרכים שלכם.
החנות הוירטואלית שאנו בונים עבורכם מותאמת במיוחד לטובת צרכי השיווק של העסק שלכם, בין אם אתם מתכננים לשווק אותו בגוגל, בפייסבוק או באינסטגרם, המערכת תהיה מותאמת לקליטת רכישות מפלטפורמות השיווק האלה.
אנו מבצעים התממשקות מלאה לרשתות חברתיות נוספות כך שלקוחות פוטנציאליים יוכלו לשתף ולהתייעץ עם חברים על המוצרים שאתם מציעים.
בנוסף, החנות נבנית ברמת הקוד מהבסיס לטובת קידום אורגני (SEO) ומאפשרת לכם להתחיל לקדם את האתר מהיום הראשון שהאתר באוויר.
קשר רציף עם הלקוחות הקיימים שלכם הוא קריטי לשמירה על ערך המותג שלכם.
שמירה על קשר הדוק עם לקוחות שקנו מכם הוא חלק אינטגרלי מאסטרטגיית השיווק של כל עסק.
אנו נבצע עבורכם התממשקות לאחת ממערכות הדיוור איתה אנו עובדים: מייל צ׳ימפ, רב מסר, Get Response, אקטיב טרייל או סמוב ובכך לקוח יוכל להרשם לניוזלטר שלכם ולקבל עדכונים לגבי מבצעים, הטבות ולבצע רכישות נוספות בהמשך. זכרו שלקוח שרכש מכם בעבר וזכה לשירות טוב הוא לקוח שבסבירות גבוהה ימשיך לרכוש מכם וימליץ עליכם לחבריו ומכריו.
לא עובדים עם מערכת לניהול רשומת תפוצה? הסירו דאגה! נבחר עבורכם מערכת שמתאימה לצרכים שלכם ונדאג לממשק אתכם אליה כך שתוכלו להפיק ממנה את המקסימום
אתר מוצלח שמייצר החזר השקעה לבעליו (לידים/פניות/מכירות) הוא אתר שעונה על הצורך של הגולשים באתר, לכן חשוב לנו להכיר אתכם, את אופי העסק שלכם ואת אופי הלקוחות. מטרת האפיון היא לתכנן את האתר כך שייתן מענה אידיאלי לצרכים של הלקוחות שלכם וייצר עבורכם החזר השקעה
במהלך פיתוח החנות אנו שמים דגש על חווית משתמש אופטימלית, על מהירות האתר, מתאימים את האתר למכשירים ניידים, מתאימים את האתר לדרישות המשתנות והעדכניות ביותר של גוגל, מחברים לחברת סליקה, חשבוניות, שילוח, רשימת תפוצה ועובדים בקשר רציף עם הלקוח בהתאם לדרישות שלו.
לאחר סיום עבודת הפיתוח ולפני העלאת האתר לאוויר אנו מבצעים בדיקות למערכת וסבבי תיקונים בהתאם לדרישות הלקוח, במקביל אנו מחברים את האתר לרשתות החברתיות ומטמיעים גוגל אנליטיקס ופיקסל של פייסבוק. לאחר אישור הלקוח ובתיאום מולו, נבצע הדרכה מלאה על המערכת.
המחיר לחנות וירטואלית משתנה ותלוי בצרכים הנקודתיים של כל לקוח והשירות שהוא מעניק.
פרמטרים שמשפיעים על המחיר:
ועוד.. לקבלת מחיר מדויקת אנו מציעים לתאם פגישת אפיון כדי שנוכל להבין את הצרכים המדויקים שלכם ולתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת
תהליך בניית חנות אינטרנטית, יכול להיות תהליך מורכב עבור הרבה בעלי עסקים שלא מבינים בתחום, המומחיות שלנו היא להפוך תהליכים מורכבים לפשוטים עבור הלקוחות שלנו ולכן פישטנו את התהליך לשלושה שלבים:
שלב ראשון: אפיון ועיצוב בהתאם ליעדים שלך
בשלב הראשון חשוב לנו להבין את הצרכים שלכם ואת המטרות שלכם כדי לבנות אפיון שיביא אתכם ליעדים בצורה המהירה ביותר.
שלב שני: פיתוח החנות בהתאם לעיצוב
לאחר שלב האפיון והעיצוב נפתח את החנות בהתאם לדרישות שלכם
שלב שלישי: משגרים את החנות לרשת!
לאחר שלב הפיתוח, לפני העלאה לאוויר נבצע בדיקות לחנות ונתקן בהתאם לדרישות הלקוח
חשוב לנו להדגיש: אנו בונים עבורכם את החנות על בסיס וורדפרס, ולכן האתר שייך ב 100% לכם, כלומר אתם הבעלים של קוד האתר, אתם יכולים לשנות, להוסיף, לערוך, להעביר אחסון בכל עת, והכי חשוב: אתם לא כבולים לספק כזה או אחר! (מה שלא ניתן לעשות עם אתרים מבוססים קוד סגור ומערכות סגורות)
משך הזמן הממוצע לבניית חנות וירטואלית סטנדרטית (פיתוח טכני) הינו 14 ימי עסקים, ולא כולל את משך זמן האפיון והעיצוב של האתר שמשתנים מאתר לאתר. כמובן שאפשר לסיים גם לפני אך יש צורך לאפיין את החנות ואת הדרישות באופן נקודתי כדי להבין את המורכבויות במידה ויש ומה הגורמים שעלולים לעקב את תהליך הפיתוח.
כדי להמחיש את הפשטות נציג בפניכם שלושה נושאים מאוד בסיסיים בחנות וירטואלית ואיך הם עובדים בWooCommerce:
ניהול מוצרים: המערכת מאפשרת לנהל את המוצרים שלכם בכל האספקטים הנדרשים לחנות שלכם: מחיר המוצר (כולל אפשרות למחיר מבצע ותזמון), מלאי המוצר, ניהול מק״טים, שילוח (משקל ומימדי המשלוח ובנוסף אפשרויות המשלוח הזמינות למוצר), מוצרים משלימים (UP SELL) ומשודרגים (CROSS SALE), ואריאציות פר מוצר (מידה, צבע וכו׳), כמות ועוד…
ניהול הזמנות: הנושא המהותי הנוסף שכדאי להבין את יעילותו ופשטותו הוא ניהול ההזמנות. בממשק הניהול ניתן למצוא את כל ההזמנות שלקוחות ביצעו בחנות שלנו – אפשרות לצפות בסכום ההזמנה, מצב ההזמנה, שעת ותאריך הקנייה, מספר ההזמנה ופרטי משלוח – פרטים אילו נשלחים כמובן גם במייל לבעל החנות.
דוחות: דאשבורד ייעודי בו ניתן לעקוב אחר הנתונים של ההזמנות המתקבלות בחנות: מכירות ברוטו ונטו, הזמנות שבוצעו, כמות מוצרים שנרכשו, קבלת מידע בחתכי זמן שונים ועוד…
כמובן שלמערכת שלל אפשרויות ופיצ׳רים נוספים ובמידה ויש לכם שאלה נקודתית בנושא יכולות המערכת, תרגישו בנוח ליצור איתנו קשר
אין כמעט בן אדם בעולם המערבי שאמזון לא סיפקה עבורו מוצר או שירות, ענקית הקמעונאות (שחולשת גם על תחומים נוספים) היא אחת החברות המובילות בעולם
חנות וירטואלית הפכה למוצר החם ביותר בדיגיטל, ההצלחה של אמזון גרמה לעסקים רבים להיכנס לעולם המכירות באינטרנט ולהשקיע המון כסף כדי ליצור לעצמם חנות דיגיטלית
החלום הרטוב של כל בעל עסק שנכנס לעולם הדיגיטל הוא להפוך להצלחה מסחררת במכירות בחנות וירטואלית באינטרנט ולהרגיש שהעסק שלו הופך להצלחה בעולם המכירות באינטרנט. בנוסף
אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם מחפשים לעצב לוגו לעסק או למוצר חדש שהשקתם, במדריך הבא נסביר אילו שירותים מציעים עיצוב לוגו בחינם ונציג גם פתרונות
כשאנשים חושבים על דרופשיפינג הם חושבים על עבודה עם לפטופ מחוף הים בברזיל, יש אנשים שגילו את הדרופשיפינג והפכו אותו למכונה משומנת ששווה המון המון
משבר הקורונה פגע בתחומים רבים בחיינו והתחום הכלכלי הוא אחד מהם, אחד הנפגעים שנפגעו כלכלית הכי הרבה במהלך המשבר שפקד את העולם הם העסקים הקטנים.