הרשו לנו לשאול אתכם: מתי אתם רכשתם לאחרונה אונליין? אם היינו צריכים לנחש, אתם לא צריכים לחשוב יותר מדי על התשובה. להיות לקוחות הרוכשים ברשת זה נחמד, אך למכור ברשת? נחמד עוד יותר בעיקר משום שאתם יכולים להרוויח כסף במקום להוציא אותו. 

במידה שהשתעשעתם במחשבה למכור באינטרנט, דעו כי פתוחות בפניכם שתי אפשרויות: האחת היא לבנות חנות אינטרנטית משלכם ולמכור דרכה, ואילו השנייה היא להציע למכירה מוצרים באמצעות אתרי מסחר גדולים. אז רגע לפני שגם אתם תיהנו מהתואר "סוחרים ברשת", דעו מדוע בניית אתר השייך שלכם היא הבחירה הטבעית, המומלצת והכלכלית ביותר.

אז מדוע כדאי לבחור בנתיב של בניית חנות אינטרנטית?

דבר אחד ברור לכם כשמש: אתם רוצים לקחת חלק בדבר הגדול הזה שנקרא "מסחר אלקטרוני". ומה לא ברור לכם? מהי הדרך האידיאלית לבצע עסקאות: דרך חנות E-commerce השייכת לכם או באמצעות חנות חיצונית שתפרסם ובתקווה תמכור את מוצריכם. אם תשאלו אותנו, חנות השייכת לכם מסתמנת כאפשרות הטובה ביותר מכל הסיבות:

בניית חנות אינטרנטית

  • החנות שלכם, החוקים שלכם פרסום באתר מסחר מחייב אתכם להתאים את עצמכם ל"חוקי המקום". מכאן, שגם את מה שתאהבו וגם את מה שפחות, יהיה עליכם לקבל: מנראות האתר, דרך שירות הלקוחות שהוא מספק ועד המתחרים שיחלקו אתכם מדף. לעומת זאת, חנות אינטרנטית שנבנית במיוחד בשבילכם, מעניקה לכם שליטה מלאה על כל היבט, כך שאתם ורק אתם תקבעו את הטון והסטנדרט בכל פרמטר. 
  • ההכנסות והרווחים? רק שלכם כשיש לכם חנות משלכם דרכה אתם מוכרים מוצרים/שירותים, כל ההכנסות והרווחים שייכים לכם (אתם בעלי החנות, זוכרים?). מנגד, במידה שתפרסמו ותמכרו באתרי מסחר, הרי שלרוב יהיה עליכם לשלם מעין דמי שימוש חודשיים על הפרסום באתר, ואף להתחלק עם בעל האתר ברווחים. 
  • השקעה בנכס דיגיטלי אתרי מסחר רבים נבנים במטרה להשביח ולהפוך אותם לנכס דיגיטלי. ומה זה אומר בפועל? שמעבר להכנסות שמקורן במכירת מוצרים, בעל האתר ירוויח גם ממכירת שטחי פרסום באתר ואפילו מאקזיט (כלומר, ממכירת הנכס הדיגיטלי). אופציה זו רלוונטית לכם רק כשאתר המסחר נבנה עבורכם. יכול להיות בבעלותכם נכס, לא תשקיעו בו?
  • אתם לא תלויים בגורם חיצוני הקמת חנות מסחר מותנית בהשקעה של כסף וזמן. מסיבה זו, לעתים ישנם אלו שמוותרים על הקמת חנות עצמאית, ופונים לאתרי מסחר גדולים בבקשה לפרסם אצלם (כן, למרות החסרונות שציינו). חשוב לקחת בחשבון כי בעת שמוכרים דרך חנות חיצונית שאינה בבעלותכם, הרי שאתם מפקידים את השליטה, הכוח והפעילות העסקית שלכם בידיים שלה. חשבו על זה כך: מה יקרה לו בעל אתר המסחר יחליט לסגור אותו יום אחד? הפעילות שלכם תיעצר מבלי שביכולתכם לעשות דבר. עם חנות אינטרנטית משלכם, "הפתעות" מהסוג הזה לא יכולות להתרחש.

מסחר אלקטרוני מרגש ומלהיב אתכם? אותנו מרגשת המחשבה לבנות עבורכם חנות אינטרנטית באמצעותה תוכלו לבסס את פעילותכם! למידע נוסף, התקשרו כעת – 03-560-444

לא כדאי לכם לפספס! – 10 טיפים לבניית חנות אינטרנטית