במידה שהיינו מבקשים מכם לזרוק מבלי לחשוב שמות של 5 חנויות מסחר, הייתם עושים זאת בקלות ובתוך שניות. אנחנו מתארים לעצמנו שהחנויות שהיו עולות לראשכם, היו לבטח סיפור הצלחה מסחרר – בקנה מידה ישראלי או בינלאומי. ואתם, כיזמים צעירים / בעלי עסקים המעוניינים להקים חנות מסחר, לא הייתם מתנגדים להיות השם והפנים של סיפור ההצלחה הגדול הבא. 

למרות מה שאתם לבטח חושבים, חנויות וירטואליות מצליחות לא מחזיקות בסודות, אלא שסוד הצלחתן הוא בעיקר עבודה קשה. ב-Real media אין לנו סודות לחלוק אתכם, אך דגשים עבור הקמת חנות ONLINE – דווקא כן. אז אילו תנאים חייבים להתקיים בכדי שהחנות תצליח?

"הסוד" נחשף: כך בונים חנויות וירטואליות מצליחות

אתר מסחר לא מצליח כך סתם במקרה. במידה שתקראו "בין השורות" של סיפור ההצלחה שבעיקר עורר בכם השראה, תגלו בעלי עסקים רעבים, התמדה וערך רב הניתן לקהל הרוכשים. מאחר שלסיפורי הצלחה אין באמת נוסחאות שאפשר להסתמך עליהן, כל שאנחנו יכולים לעשות הוא לשתף אתכם במספר דברים המשפיעים באופן ישיר על הצלחת החנות:

  • מוצרים שאתם (!) הייתם רוצים לקנות – ישנם המון מבחנים ראויים להעמיד בהם את המוצרים שאתם רוצים למכור. עם זאת, ה-מבחן הקשוח ביותר הוא המבחן הבא: האם אתם הייתם רוצים את המוצר ובעיקר האם הייתם משלמים בעבורו כסף? יתכן שהמוצר / מוצרים שאתם מציעים מתאימים לקהל יעד שאינכם חלק ממנו, אך המטרה היא להבין עד כמה (אם בכלל) המוצר מעניק ערך. 
  • חנות אינטרנטית ש"טסה" – לא באמת צריך להוסיף מילה על תרומתה של מהירות האתר לחוויית הגלישה (תזכורת: אתם רוצים שהגולש יעביר כמה שיותר זמן באתר, שימלא את העגלה וירכוש בחיוך ובסיפוק). חנויות איטיות ו"עייפות" שמעבר בין עמודים בהן לוקח זמן, יבריחו את הגולשים וישאירו את העגלות ריקות. ובקיצור: מהירות גלישה טובה היא תנאי בסיס שחייב להתאים. אחרת? כל השאר לא באמת משנה. 
  • "אוקיי, זה זה: הגעתי למקום הנכון" – השלימו את המשפט: "אין____ לרושם_____". אתם חייבים לגרום לגולשים להרגיש כבר מהרגע הראשון שהם הגיעו למקום הנכון. ואיך עושים את זה? עם עיצוב קולע עד מרגש, שיעטוף את הגולש בחוויית-אווירת קנייה. אתם לא צריכים לדעת איך עושים את זה (הרי בשביל זה יש מעצבים גרפיים), אך אתם מוכרחים להיות מודעים לחשיבות העניין.
  • שירות מעולה. מדהים. מושלם! – חנויות וירטואליות לא פוטרות את בעליהן ממתן שירות אלא להפך: חנויות המסחר צריכות להוכיח עצמן אף יותר – לגרום לגולשים לבטוח בהן ולטשטש את פער המרחק באמצעות שירות מעולה. מלבד השירות עצמו שחייב להיות בסטנדרט הגבוה והמקצועי ביותר, הקפידו גם על זמינות וזמן מענה סביר. 

ב-real media אנחנו מומחים בבניית חנויות וירטואליות ונשמח לבנות גם את אתר המסחר שלכם. למידע נוסף, התקשרו כעת – 03-5600-444