"תאמין לי, חנות אינטרנטית זה ה-דבר: מינימום השקעה, מקסימום רווחים", "החנויות הווירטואליות עובדות על אוטומט וכמעט שלא דורשות השקעה", "מי פותח היום חנויות בקניון? פותחים חנות באינטרנט, הלקוחות קונים ואנחנו נחים" – לנו, ואנו מתארים שגם לכם, יצא לשמוע את ההצהרות הבומבסטיות האלו. לרוב, ואין זה מפתיע, הן נאמרות על ידי אנשים שאין בבעלותם חנות וירטואלית

חנות אונליין ראויה להשקעתכם, וברשת ישנן עדויות לאינספור סיפורי הצלחה כלכליים מסחררים. עם זאת, ישנה נטייה שכזאת לראות מהצד אך ורק את ההצלחה, מבלי להבין כי הינה תוצר של עבודה מאומצת ומחייבת. אז רגע לפני שגם אתם פותחים את שערי החנות שלכם, דעו במה יהיה עליכם להשקיע ומה תידרשו לעשות למען הצלחתה.

תפעול חנות וירטואלית

היבטי התפעול שאתם צריכים לקחת בחשבון עם חנות וירטואלית

הקמה ותפעול של חנות אינטרנטית מחייבים אתכם בביצוע "עבודת שטח" ובהבנה מעמיקה של איך הדבר הזה עובד. אנחנו ב-real media שמחים להכניס אתכם לאווירה, ולתת לכם טעימה ממה שצפוי לכם כבעלי החנות. לא משנה מה אתם רוצים למכור, למי ובכמה, את שלושה הדברים הבאים חובה (!) לאמץ וליישם:

  • חנות וירטואלית יש לעדכן על בסיס יומי – חשבתם שרק מדפים בחנויות פיסיות יש לסדר? תחשבו שוב. חנות מסחר אינטרנטית יש לסדר ולעדכן על בסיס יומי ולעתים אף שעתי. ולמה הכוונה? המלאי של כל מוצר שאתם מוכרים מוגבל, כך שעליכם לעדכן את האתר (ואת הקונים) במידה שמוצר מסוים אזל / חסר זמנית. בנוסף, עם קליטת מוצרים חדשים למלאי עליכם ליצור עבורם עמוד מוצר, לכתוב תיאורי מוצרים, להוסיפם למדפים וכן הלאה. ובשורה התחתונה: החנות האינטרנטית דורשת תחזוקה נון-סטופ.
  • החנות? אינטרנטית. והמחסן? – אז נכון, עם החלטתכם להקים חנות וירטואלית נחסך מכם נטל השכירות. עם זאת, חשוב לזכור וחשוב עוד יותר לדעת: אתם זקוקים למחסן ייעודי לאחסון המלאי שאתם מוכרים. כשאתם מתכננים את הקמת החנות הווירטואלית, העריכו את מספר וגודל הפריטים שאתם צפויים למכור, ובהתאם בחרו במחסן בגודל מתאים. 
  • יידעו את קהל היעד על פתיחת החנות – תנו לנו לנחש: אתם חולמים על מספר כניסות מפואר לחנות, עגלות עמוסות והכנסות מרשימות. הגשמת חלומכם מותנית בכמה דברים: מוצרים המעניקים ערך, מחירים טובים, תנאי קנייה-שירות הוגנים וכן, גם פרסום איכותי. עוד לפני שאתם מצמידים מחירים למוצרים, הצמידו לחנות המקוונת שלכם אסטרטגיה שיווקית. קידום החנות ברשת הכרחי, והוא ישפיע באופן ישיר על הכניסות לאתר וההכנסות ממנו. 

ב-real media אנו מומחים בבניית חנויות וירטואליות – מעוצבות, מרשימות וידידותיות לקהל הגולשים. נשמח לספר לכם בהרחבה על שיטת העבודה שלנו, הזמן הדרוש לבניית חנות וירטואלית וגם לתת לכם הצעת מחיר קונקרטית לפרויקט שלכם. לפרטים נוספים, התקשרו כעת – 03-5600-444