אתר אינטרנט הוא דבר מורכב. יש לעצב ולפתח אותו באופן שניתן להשתמש בו למטרה המיועדת לו. אתר אינטרנט צריך לא רק להיראות טוב אלא גם לעבוד היטב ולשרת את צרכי המשתמש. אם אתם רוצים להרחיב את העסק שלכם, עליכם לוודא שהאתר שלכם מעודכן ויש בו את כל המידע הדרוש על המוצרים והשירותים שאתם מציעים. כדי לעשות זאת, עליכם לדאוג לעיצוב אתר נקי וברור עבור המשתמש. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות מעצב אתרים מקצועי.

הדבר החשוב ביותר שיש להבין לפני בניית אתרי אינטרנט מוצלח הוא שהוא צריך להיות קל לשימוש. ככל שהאתר קל יותר לתפעול והבנה, כך המשתמשים יוכלו להבין מה אתם מציעים וייצרו איתכם קשר בקלות. אז איך יוצרים אתר ממיר, ברור וקולע?

השלב הראשון: אפיון

אפיון קהל היעד שלכם הוא הצעד הראשון בבניית אתר מוצלח. בעולם השיווק ישנו כלל ברזל שאומר ‘אם אתה מדבר לכולם אתה לא מדבר לאף אחד’. לכן, עליכם לדבר לאדם אחד. לסוג אנשים מסוים שהוא הקהל שלכם. בפנייה לכל סוגי האוכלוסייה אתם מאבדים את כולם ולא באמת ‘נוגעים’ במי שזקוק לכם. לכן, וותרו על הרצון לפנות לכולם והתמקדו. נתחו את קהל היעד שלכם, חשבו מהם הצרכים והרצונות שלו וכיצד אתם מגישים לו את הפתרון בצורה הטובה ביותר. עסק טוב הוא עסק שפותר בעיה קיימת. מאז ומתמיד זהו המתכון להצלחה מספר אחד. 

השלב השני: ניתוח מתחרים

הכירו את השוק, הכירו את המתחרים שלכם ובדקו מה הם מציעים. האם הם מציעים את מה שאתם עצמכם מציעים? מה הפלוסים שלהם? מה המינוסים שלהם? מה היתרון היחסי שלכם מולם ואיזה פתרון אתם מציעים שהם טרם חשבו עליו? אתם בשוק דינמי וסוער שמתפתח כל הזמן. שמרו על קצב גבוה והביאו תוצאות מעולות.

דברים שאולי לא ידעתם על הקמת אתר אינטרנט וחשוב שתדעו

בניית אתר למשרד עו״ד יניר הראל ושות׳

השלב השלישי: מודלינג (MODELING)

למדו מהטובים ביותר. מאלה שהקנאה שורפת אתכם כשאתם נכנסים לאתר שלהם. מהמתחרים הכי קשוחים שלכם, מאלה שיודעים איך לתפעל את העסק ועושים את זה הכי טוב. בשפה התלמודית היא נקראת ‘קנאת סופרים’. קנאת סופרים היא קנאה שמעשירה ומפרה אתכם, היא ‘מרבה חכמה’ כמאמר התלמוד. ולכן, הסתכלו להצלחה שלהם בעיניים, למדו מה הם עושים צעד אחר צעד וקחו את זה גבוה. זהו קיצור הדרך הטוב ביותר עבורכם להצלחה.

למה אצלנו?

אנחנו מודעים לחשיבות של אפיון הלקוח שלכם, של הכרת קהל היעד שלכם ושל ‘סקר מתחרים’. אנחנו לוקחים הכל בחשבון בעיצוב אתר. סקר שוק ואפיון לקוח הוא תהליך שנדרש עבורו ניסיון רב והיכרות של השוק והוא נכלל בחבילת עיצוב האתרים שלנו. אנחנו לא רק בונים לכם אתר וזורקים אתכם למים, אנחנו מייצרים מקור מים חיים שהוא שלכם, מתוך למידה וניסיון אינסופי של עיצוב אתרים. השאירו פרטים ונשב לקפה. נדבר על הכול. 

אולי יעניין אתכם גם לקרוא על – בניית אתר תדמית