אלו הטוענים כי לא נכון לשפוט ספר על פי הכריכה שלו, צודקים. באותה הנשימה, דעו כי עם רצונכם להקים אתר אינטרנט – תדמית או מסחר, נדרשת מכם השקעה לא רק בתוכן אלא גם בנראותו ותבנית העיצוב שלו. לטובת אלו ביניכם שכבר יודעים ובעיקר עבור אלו שלא, ישנן שתי גישות עיצוב שונות: האחת היא לרכוש תבנית קיימת ולתוכה ליצוק את תוכן האתר, ואילו השנייה היא עיצוב אתרים מאפס בהתאמה אישית. ובמה כדאי לבחור? לנו ב-Real Media יש תשובה בשבילכם.

עיצוב אתר בהתאמה אישית VS רכישת תבנית מוכנה – במה לבחור?

ההשוואה בין שתי הגישות כמעט מגוחכת, שכן ברור כשמש על פי איזו מהן כדאי לעצב את האתר החדש שלכם: עיצוב אתרים בהתאמה אישית. נסו לחשוב על גישות העיצוב באופן הבא: האם תוכלו להעלות על דעתכם שכלה תרכוש שמלת קולב במקום לפנות למעצבת שתתפור אותה למידותיה ותדייק אותה בעבורה? כמובן שלא. אם כך, איך ניתן לרכוש תבנית עיצוב ממאגר קיים עבור אתר האינטרנט שלכם?

עם רכישת תבנית עיצוב מוכנה, בעל העסק-אתר נדרש להתאים עצמו למבנה אתר קיים שהגמישות העיצובית בו נמוכה עד אפסית. עם עיצוב בהתאמה אישית מנגד, הקונספט מבני-עיצובי מגובש בהתאם לבקשות ולמטרות של בעל האתר.

עיצוב אתרים

איך עובד תהליך עיצוב אתרים בהתאמה אישית?

עיצוב האתר מתייחס לכל אלמנט חזותי כדוגמת הגופן וגודלו וצבעי האתר הדומיננטיים, כמו גם למבנה, מיקומים וחלוקה שלו. העיקרון המנחה בעיצוב בהתאמה אישית הוא שכל פרמטר – מהקטן לגדול, מותאם אליכם (בשונה מהגישה השנייה שבה עליכם להתאים את עצמם לפתרונות קיימים). תהליך העבודה נשען על אפיון מלא המבוצע מולכם, במהלכו נבין מהי משאלתכם, למה אתם מצפים וגם מה לא בא בחשבון מבחינתכם. בחירה בנתיב זה אמנם מעט יקרה וארוכה יותר, אך התוצאה משתלמת. 

"אם אני מבין נכון, האפשרות של תבנית עיצוב מוכנה כלל לא מומלצת?"

אנחנו לא יכולים להגיד שהאפשרות הזו לא מומלצת, אלא שאנו פחות ממליצים עליה. חשוב להדגיש כי שימוש בתבניות מוכנות של עיצוב אתרים נפוץ למדי וזו אופציה אפשרית, כאשר היתרונות הם העלות הנוחה והיכולת להקים אתר מהר יחסית. 

והחיסרון? בזמן שאתם בוחרים בתבנית מסוימת לאתר שלכם, יתכן שאיתי מפתח תקווה, מייקל מניו יורק, אליס מווינה ומריה ממדריד, בוחרים את אותה התבנית בדיוק לאתר שלהם. ולאן אנחנו חותרים? המרחב האינטרנטי סופר תחרותי, כאשר הדרך לצלוח את התחרות ולהוביל אותה היא בין היתר באמצעות בידול. האם באמת תרצו שהאתר שלכם יעוצב על בסיס תבנית שאתרים אחרים כבר משתמשים בה? 

ב-Real Media  אנו מציעים מגוון שירותים תחת קורת גג אחת, לרבות בניית אתרים ועיצובם. לפרטים נוספים אודות עיצוב אתרים ומהלך העבודה שלנו, התקשרו כעת ונשמח לסייע – 03-5600-444