ישנם מקרים רבים בהם חברה לבניית אתרים מוצאת את עצמה מנסה לעזור ללקוח שיש לו בעיה בעריכת האתר בעצמו באלמנטור או בצפייה בשינויים שהחברה ביצעה עבורו באתר.

רבים הפעמים בהם פונים אלינו לקוחות עם תקלה מסוימת ואנו מסיקים מהר מאוד שהבעיה היא כנראה ב cache (זיכרון מטמון) של הלקוח בדפדפן שלו.
לכן החלטנו להכין מדריך מזורז ופשוט לכולם למחיקת זיכרון המטמון בכל סוגי הדפדפנים:

מחיקת זיכרון מטמון בGoogle Chrome:

  1. כדי להגיע להגדרות ולמחיקת הזיכרון מטמון בגוגל כרום נכנס קודם כל להגדרות הדפדפן, הכניסה להגדרות היא בלחיצה על שלוש הנקודות שנמצאות ליד שורת הכתובת בדפדפן:
  2. כשמגיעים לדף ההגדרות נלחץ על ״פרטיות ואבטחה״ בצד הימין של המסך, ולאחר מכן על ״ניקוי נתוני גלישה״.
  3. נפתח עבורנו חלון ובו כמה אפשרויות, כדי לנקות את זיכרון המטמון נסמן את ״תמונות וקבצים במטמון״ בלבד ונבחר בטווח זמן המתאים לנו.
    אנו ממליצים לבחור ״משחר ההיסטוריה״ כדי שזה ימחק יותר מידע והפעם הבאה שתצטרכו לבצע את המחיקה הזאת היא רחוקה יותר.
    לאחר מכן נלחץ על ניקוי נתונים ובכך סיימנו את הפעולה.

מחיקת זיכרון מטמון בפיירפוקס

  1. כדי לנקות זיכרון מטמון בפיירפוקס נלחץ בצד השמאלי של המסך (קרוב לשורת הכתובת) על הסימון שנראה כמו המבורגר, הוא יפתח עבורנו תפריט שבו נלחץ על ״העדפות״.
  2. בחלון שנפתח לנו נלחץ בצד ימין על ״פרטיות ואבטחה״ ולאחר מכן בכותרת ״עוגיות ונתוני אתרים״ נלחץ על כפתור שנקרא ״ניקוי נתונים״.
  3. בחלון שנפתח נסמן את ״תוכן אינטרנט במטמון״ ונלחץ על כפתור הניקוי.

מחיקת זיכרון מטמון ב Microsoft Edge

  1. נכנס לדפדפן ובדפדפן נלחץ בצד השמאלי של המסך על האייקון של השלוש נקודות ובתפריט שנפתח נלחץ על ״הגדרות״.
  2. בדף ההגדרות נלחץ על ״פרטיות ושירותים״ מתחת לשורת החיפוש בהגדרות, ולאחר מכן תחת ״נקה נתוני גלישה״ ולאחר מכן נלחץ על כפתור ״בחר מה לנקות״.
  3. כעת נבחר בטווח זמן מסויים למחיקת הנתונים ( אנו ממליצים על מחיקה של הכל – ״כל הזמן״) נסמן את שתי התיבות ״קובצי Cookie ונתוני אתר אחרים״ ואת ״תמונות וקבצים שמאוחסנים במטמון״ ונלחץ על ״נקה עכשיו״.

מחיקת זיכרון מטמון ב Safari

  1. בדפדפן ספארי ניקוי זיכרון המטמון הוא פשוט מאוד, כאשר את נמצאים בדפדפן לחצו בסרגל העליון על ״פיתוח״ ולאחר מכן על ״רוקן את המטמונים״ ובכך ניקיתם את הדפדפן מזיכרון המטמון.

פתרון תקלה בקלות

המדריך נועד כדי להקל עליכם הלקוחות שלנו להבין בקלות איך לפתור את הבעיה הזאת בכל סוגי הדפדפנים כי אנחנו יודעים שהזמן שלכם יקר לכם וגם לנו.