אנחנו אמנם לא יודעים איזה עסק יש בבעלותכם, אך יודעים כי הוא ראוי לאתר. דבר נוסף שאנחנו יודעים הוא שאתם מעוניינים לדעת, וכמה שיותר מוקדם, כמה עולה אתר וורדפרס.

מאחר שבניית אתר היא פרויקט שסוגו, היקפו והפתרונות עליהם מבוסס מותאמים אישית, אין באפשרותנו להשיב לכם ברגע זה על השאלה. 

ובכל זאת, אנחנו ב-real media מצאנו שנכון לשתף כל בעל בעסק בדברים השונים המגולמים בעלות הסופית.

לפניכם, כל מה שאתם באמת צריכים לדעת על מחיר בניית אתר במערכת ניהול התוכן הפופולארית וורדפרס. 

כמה עולה אתר וורדפרס? כך נקבע מחיר פרויקט בניית אתר

אז מחיר אין באפשרותנו להציג בפניכם כעת, אך את הגורמים המשפיעים על עלות הפרויקט, דווקא כן: 

  • סוג האתר שאתם מעוניינים לבנות במערכת ניהול התוכן wordpress ניתן לבנות אתר תדמית (כמו האתר בו אתם גולשים ברגע זה ממש), אתר המיועד למכירות וגם אתרים קטנים יותר כדוגמת עמוד נחיתה. כל אחד מהאתרים דורש במשאבים ספציפיים המשפיעים על עלות הפרויקט, כאשר כמעט תמיד (אנחנו נזהרים מלהתחייב על "תמיד"), בניית חנות וירטואלית תהיה היקרה ביותר מבין כל הסוגים. 
  • משך הפרויקט מה לדעתכם ייקח יותר זמן – לבנות בניין בן 20 קומות, בניין 5 קומות או בניין של 2 קומות בלבד? אנחנו מרשים לעצמנו לנחש מהי תשובתכם. ולאן אנחנו חותרים? הזמן הדרוש לבניית אתר משתנה בהתאם לסוגו, עומקו ומורכבותו, כאשר ככל שמושקעים יותר זמן וכוח אדם בפרויקט, כך המחיר של אתר וורדפרדס, עולה. אז כמה לערך לוקח לבנות אתר במערכת ניהול התוכן המפורסמת? אתר תדמית ניתן לסיים לבנות תוך 4 שבועות, בעוד אתר מכירות דורש ב-12 שבועות של עבודה לפחות. 
  • החברה שבונה את האתר בשוק פועלים בוני אתרים שרק סיימו את לימודיהם, בוני אתרים עם ניסיון של שנתיים וגם כאלו עם ניסיון של עשור בתחום. הניסיון המעשי ועושרו של תיק העבודות של בונה האתרים, ישפיעו באופן ישיר על המחיר שתדרשו לשלם עבור בניית אתר וורדפרס. הבחירה אם להמר על הזול או לשלם קצת יותר וללכת על בטוח, אך ורק שלכם.
  • אחריות על האתר אז כמה עולה אתר וורדפרס? התשובה תקבע גם בהתאם לתנאים הנלווים. לדוגמא: אחריות על האתר שנבנה עבורכם. אנחנו ב-real media לדוגמא, מספקים אחריות על האתרים שעברו תחת ידינו, כאשר תקופת האחריות נעה בין 30-90 ימים. אחריות היא שקט נפשי, ולשקט נפשי פשוט אין מחיר. 


על השאלה כמה עולה אתר וורדפרס, נוכל להשיב רק לאחר שנבין מכם איזה סוג אתר אתם צריכים, כמה עמודים הוא צפוי להכיל ומהי מורכבות הבנייה שלנו. אז מה דעתכם שנכיר? אתם מוזמנים לפנות אלינו כעת לשיחת ייעוץ-היכרות, במהלכה נשמח להשיב על כל שאלותיכם. התקשרו – 03-5600-444