תנו לנו לנחש: מאחר שהגעתם לעמוד זה, גם אתם שמעתם רבות על מערכת wordpress ואין לכם ספק כי תרצו שהאתר שלכם יבנה באמצעותה. ואכן, למערכת ישנם המון (!) יתרונות שהופכים אותה לבחירה הטבעית – של מקדמי האתרים והלקוחות גם יחד. אנחנו מדברים כמובן על היותה מערכת בקוד פתוח, מגוון תבניות העיצוב הזמינות, התוספים שמגדילים את פוטנציאל קידום האתר והתמיכה הנדיבה. האם המערכת לבדה מספיקה? כל מה שחשוב לדעת על בניית אתרי וורדפרס לפניכם. 

בניית אתרי וורדפרס

מניסיוננו, בעלי עסקים רבים מעניקים חשיבות לדבר אחד בלבד: התשתית-מערכת לפיה יבנה האתר. בפועל, אתר וורדפרס שנבנה על ידי בונה אתרים X, לא יהיה האתר שיבנה על ידי בונה אתרים Y. ולאן אנחנו חותרים? בוני אתרים יודעים להשתמש במערכת ולבנות באמצעותה אתרים, אך לא כולם יכולים להעניק ערך עם דברים נוספים המשפיעים על התוצר הוספי. אם כן, מה חשוב לבדוק לפני שיוצאים לדרך עם בניית אתר וורדפרס?

בניית אתר וורדפרס – העניקו חשיבות לדברים הבאים

יתרונות המערכת מובטחים לכם בכל מקרה. ומה לא בהכרח? חווית העבודה על האתר ובעיקר – איכות התוצר הסופי. ולכן, אנו מאמינים כי יש להעריך את בונה האתרים בהתאם לדברים הבאים: 

  • הניסיון המקצועי  – אתם רוצים את האתר המושקע, המרשים והייחודי ביותר שיכול להיות (זהו השלב לתקן אותנו אם אנחנו טועים). בכדי להבטיח את כל אלו, עליכם לחבור אל בונה אתרים עם ניסיון עשיר. אנחנו ב-realmedia פועלים משנת 2014, חתומים על מעל ל-750 פרויקטים ושירתנו מעל ל-500 לקוחות מרוצים! 
  • גלישה בתיק העבודות לא רק תמונה שווה יותר מאלף מילים, אלא גם אתרים במערכת wordpress. ניסיון "על הנייר" הוא דבר אחד, והתרשמות מאתרים פעילים שנבנו מאפס זה כבר דבר אחר לגמרי. כאן באתר שלנו תוכלו לראות, לגלוש ו"להרגיש" אתרים שבנינו בוורדפרס (וגם לקרוא את המלצותיהם של לקוחותינו…)
  • שיטת העבודה לכל בונה אתרים שמציע בניית אתר וורדפרס, ישנו מודל עבודה ייחודי. זהו המקום להדגיש כי אין מודל נכון או נכון יותר, אלא שיש את שיטת העבודה שעשויה להתאים לכם. אז איך נראה תהליך העבודה אצלנו ב-realmedia? שלבי העבודה שלנו כוללים אפיון אתר מולכם ומחקר מול המתחרים, דגש רב על עיצוב ותוכן, סבבי תיקונים, שדרוגים וליטושים עד שהאתר יראה ויעבוד לשביעות רצונכם ואף מספקים הדרכת מערכת אתר ללקוחותינו. 
  • שיחת ייעוץ אם תשאלו אותנו, השידוך המושלם הוא בין מקצועיות לאישיות. התקשורת הבין אישית הינה גורם משמעותי בתהליך העבודה, וגם את איכותה תוכלו להעריך לפני יציאתכם לדרך. אנחנו שמחים להציע לכם שיחת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות! 

לסיכום, התשתית עליה יוקם האתר שלכם משמעותית (!) וחשובה, אך חשוב לא פחות לזכור כי שביעות רצונכם והצלחת האתר, מותנות בדברים נוספים. למידע נוסף אודות בניית אתרי וורדפרס עם realmedia, התקשרו כעת – 03-5600-444