עיצוב אתרי אינטרנט הינו תהליך מורכב שדורש ידע, מקצועיות וניסיון. גם אם אתם החלטתם לבנות אתר לבד וגם אם פניתם לאיש מקצוע, שימו לב ל – 6 דברים, שחשוב לתת עליהם את הדעת על מנת לעצב אתר מתקדם וידידותי למשתמש.

1. מבנה האתר

אחד התהליכים החשובים ביצירת האתר הוא פיתוח ותכנון המבנה. המבנה צריך להיות קל, פשוט ומובן לשפת המשתמש. יש לחשב על הנראות של הקטגוריות, להדגיש מוצרים פופולריים ולפשט את האפשרות של הזמנת מוצרים המוצגים באתר. אין צורך לבנות מבנה מורכב מדי עם קישורים רבים. 

2. ניווט באתר

ניווט לא הגיוני ומורכב, טעויות בעיצוב תפריט האתר וריבוי קישורים מעלים את שיעור הנטישה. המשתמש חייב בשניות להבין כיצד עליו להגיע למקום הרצוי. אם הגלישה באתר תקשה על המשתמש ותגזול את זמנו לריק, הוא בוודאות יפנה לאתרים נוחים יותר לשימוש.  תצרו מצב בו לכל מקום באתר ניתן להגיע במינימום של קליקים מהעמוד הראשי (עד 3 קליקים).

3. דף הבית

מדף הבית של האתר, הלקוחות צריכים להבין מי אתם ובמה עוסקים. זו הזדמנות לפרסם את עצמכם כאנשים פרטיים או כחברה. צרכנים מחפשים את הטוב ביותר לעצמם ולכן אין כאן מקום לצניעות, אלא למידע אמין ורלוונטי לגבי מוצרים או שירותים שהאתר מספק. העמוד הראשי חייב לענות על השאלות: "מה בדיוק מוצע כאן ואיך אני יכול לקנות את זה?" 

4. בחירת הצבעים

שימוש בצבעים צעקניים מדי עלול להיראות לא מקצועי וכך גם עיצוב שעמוס מדי ומכיל צבעים וגוונים רבים. מומלץ לבחור כ 3 -4 צבעים שמשתלבים טוב ביחד ולהשתמש בהם לאורך כל דפי האתר.
אנו ממליצים להימנע משילובים דרמטיים מדי כמו שחור וכתום. גם שילובי כחול וירוק וורוד ושחור פחות מומלצים.
שימו לב גם ללוגו. תבחרו לוגו פשוט שקל לזהות ולזכור.

בחירת צבעים בעיצוב אתר אינטרנט

בחירת צבעים בעיצוב אתר אינטרנט

5. תוכן

אין להעלות לאוויר אתר חסר תוכן. לפחות הדפים הראשוניים חייבים להיות מלאים בטקסטים. תשתמשו בטקסטים ייחודים ושימושיים, שיתנו ערך מוסף למבקרי האתר. הקפידו לשים לב לדרך בה תוכן הטקסט מוצג בעמוד, באילו גופנים משתמשים, האם הטקסט משתלב ברקע. קראו את הטקסט ותוודאו שהעיניים שלכם לא מתעייפות.

6.התאמת גרסה לנייד

הקפידו לבדוק כיצד האתר שלכם נפתח במסכים של סמארטפונים שונים וגם אל תשכחו את  מסכי הטאבלטים. תוודאו לבצע התאמות נכונות במידת הצורך.

אתר אינטרנט הוא הפנים של העסק שלכם והקמתו, פיתוחו ועיצובו אינה משימה של מה בכך. פרסנו כאן על, קצה המזלג, את הדגשים המרכזיים עליהם יש לשים לב בעצוב האתר.


רוצים לקבל מידע מלא, התייעצות או לבצע הזמנת עבודה, תפנו עוד היום ל- real media  ונשמח לבנות עבורכם את האתר המנצח. התקשרו כעת  03-5600-444.