רק עד לפני כמה שנים, שאלתם בקול חלש ובמבט נבוך: "מה זה המסחר האלקטרוני הזה שכולם מדברים עליו?". וכיום? לא נופתע אם אתם צריכים שמישהו יזכיר לכם מה זה קניון. למרות שאנחנו לא יודעים עליכם דבר, אנחנו יודעים (כמעט) בוודאות שגם על דלת הבית שלכם דופק מדי פעם שליח שבידו הזמנה שרכשתם אונליין. קלות הרכישה, שעות הפתיחה, הציפייה האדירה ולרוב גם המחירים התחרותיים – כל אלו גורמים לכם לשוב לרכוש בחנויות הווירטואליות. 

אנחנו ב-Real Media מזמינים אתכם לעשות קפיצה מקונים לסוחרים עם בניית חנות וירטואלית. אז לאילו עסקים היא מתאימה ותוך כמה זמן יוכלו להיכנס אל החנות החדשה קונים נלהבים? יש לנו תשובות בשבילכם!

האם בניית חנות וירטואלית יכולה להתאים לכם? 

אתם רוצים להגיב להרגלי הצריכה החדשים של הלקוחות? אתם רוצים לסחור, אך אין לכם כל עניין להשקיע בהקמת חנות פיסית? יש לכם מוצר דיגיטלי ומשאלתכם להפיץ אותו לקהלים רבים? הקמת חנות מסחר עשויה להתאים לכם במידה ש…

  • אתם רוצים להקים עסק ראשון ב-ONLINE הקמת עסק פיסי מותנית בהשקעה כספית אדירה (!). בניית חנות וירטואלית? אמנם דורשת השקעה כספית, אך צנועה הרבה יותר. מאחר שעלויות ההקמה והתפעול של חנויות מסחר נוחות יותר כלכלית, יזמים ואנשי עסקים צעירים בוחרים לבסס את פעילותם באונליין בלבד (לפחות בשלב הראשון). 
  • השתלטתם על האופליין וכעת רוצים לחדור אל האונליין להסתפק בפעילות המתרכזת בנישה אחת? זו אפשרות. להציע את המוצרים והשירותים גם באונליין וגם באופליין? אפשרות טובה הרבה יותר! יש בבעלותכם בוטיק מעצבים או חנות פרחים? את כל מה שאתם מציעים בחנות הפיסית, תוכלו להציע גם בחנות וירטואלית. למקרה שתהיתם לעצמכם פעם "איך ניתן להגדיל מכירות?", הנה התשובה.
  • אתם עסק של מוצר אחד בלבד המילה "חנות" מאד גדולה ומייצרת את התחושה כי על מנת להצדיק את הקמתה, יש להציע בה אלפי פריטים. בפועל, ישנן המון חנויות ברשת המציעות למכירה מוצרים בודדים ולפעמים גם מוצר אחד בלבד. לדוגמא: חנות לסופר שהוציא ספר ביכורים, חנות לאומנית המוכרת את יצירותיה, חנות לקורס דיגיטלי וכיוצא בזה. 

תוך כמה זמן תוכלו למכור בחנות האונליין שלכם?

ההשוואה לחנויות הפיסיות – מתבקשת! בעוד פתיחת חנות בקניון יכולה לקחת בין חצי שנה לשנה (שיפוץ, עיצוב, ריהוט ואבזור והרשימה עוד ארוכה), בניית חנות וירטואלית לוקחת הרבה פחות. ומה זה אומר בפועל? שתוכלו לסחור באינטרנט תוך שלושה חודשים בלבד מהרגע בו אתם מקבלים את ההחלטה לעשות זאת. 

בשלב זה, אנו יכולים לשאול אתכם רק "מה רכשתם לאחרונה?". בקרוב, עם השלמת בניית חנות וירטואלית עבורכם, נוכל לשאול: "אז מה וכמה מכרתם היום?". למידע נוסף אודות בניית חנות מסחר עם Real Media, התקשרו – 03-5600-444