לא נלאה אתכם אלא ניגש ישר לעניין, ונספק לכם תשובה מלאה ומפורטת לשאלה שבכותרת: לכל מי שבבעלותו עסק פעיל. משאלתכם לייצר או לשפר מוניטין או להשפיע לטובה עם שירותיכם על כמה שיותר לקוחות? כללו באסטרטגיה שלכם גם בניית אתרי וורדפרס

מהן המוטיבציות העיקריות להקמת אתר במערכת ניהול התוכן וורדפרס?

אנחנו מצאנו שהדרך הטובה ביותר להשיב על השאלה "למי בניית אתר רלוונטית?", היא עם הצגת המוטיבציות להקמתו. אז מה מביא בעלי עסקים להשקיע משאבים בבניית אתר?

  • להראות "אנחנו כאן" – המוטיבציה הראשונה והבסיסית ביותר היא להראות נוכחות ברשת. ואיך מראים אותה? בין היתר, עם הקמת אתר תדמית המשקף את פעילות העסק, עובדיו, שירותיו ולקוחותיו. ב-2022, אתרי תדמית נחשבים לבייסיק של הבייסיק, ועסקים שבוחרים שלא להקימם עלולים לסבול מתדמית של עסקים לא רלוונטיים. 
  • למכור ברשת – הרשת היא קניון בינלאומי עצום עם פוטנציאל מכירות אדיר. מסיבה זו, עסקים רבים שפעילותם נשענת על האופליין בלבד, בוחרים להתרחב למחוזות האונליין עם הקמת חנות מסחר. 
  • להניע גולשים לפעולה – יש לכם מטרה ספציפית-נקודתית שאתם רוצים להשיג? עמוד נחיתה המבוסס על דף אינטרנט בודד יוכל לתת לכם מענה. המטרה יכולה להיות החל מעידוד גולשים להירשם למאגר הלקוחות (ניוזלטר) ועד מכירת קורס אינטרנטי במחיר השקה. 


טוב לדעת:
יתכן שבנקודת זמן אחת, הפתרון האידיאלי עבור עסק מסוים יתבסס על הקמת שני אתרים שונים במקביל. לדוגמא: אתר תדמית + עמוד נחיתה ממוקד.

איך לבחור חברת ביצוע עבור בניית אתרי וורדפרס?

נתחיל בעובדה שאולי לא תחדש לכם, אך כן חשוב לציינה: ישנן המון חברות המציעות שירות בניית אתרים. שפע האפשרויות אליו אתם נחשפים מאפשר לכם למצוא חברה שכזו די בקלות, וזהו המקום להדגיש: איכות האתר שלכם (כאשר האיכות מוגדרת על ידי אינספור פרמטרים כדוגמת עומק האפיון, עיצוב, תוכן, חוויית המשתמש וכן הלאה), מושפעת באופן ישיר מאיכות החברה. מכאן, שלמרות שתוכלו למצוא ולסגור חברה לבניית אתרים תוך עשר דקות (ובינינו, גם בפחות מזה), ראוי שלא תקלו ראש בבחירתה. אז איך תוכלו לדעת שאתם עושים בחירה טובה?

  • תיק עבודות – אתם רוצים לדעת מה החברה שווה ואיך נראים תוצרי בניית אתרי וורדפרס? התרשמו מתיק העבודות שלה. טיפ: התרשמו מעבודות הרלוונטיות לאתר שאתם רוצים שיבנו עבורכם. לדוגמא: אתר תדמית.
  • המלצות – תיק העבודות מוצא חן בעיניכם? מצוין, אך אל תסתפקו רק בו בכדי להכריע. בכל אתר של כל חברה לבניית אתרים, יש (או לפחות, אמור להיות) עמוד המוקדש כולו להמלצות / חוות דעת / סיפורי לקוחות. טיפ: אל תסתפקו בהמלצות והתעקשו על מכתבי המלצה. וההבדל? המלצות גם בעל האתר יכול לכתוב, בעוד מכתבי המלצה עם שם ולוגו העסק שקיבל את השירות, לא. 


משתוקקים להתחדש באתר תדמית, עמוד נחיתה או חנות מסחר? אנחנו משתוקקים לבנות עבורכם אותו! לפרטים נוספים אודות בניית אתרי וורדפרס עם Real media, התקשרו – 03-5600-444