אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם מחפשים לעצב לוגו לעסק או למוצר חדש שהשקתם, במדריך הבא נסביר אילו שירותים מציעים עיצוב לוגו בחינם ונציג גם פתרונות לעיצוב לוגו בזול, ההמלצה שלנו: במידה ואתם אוהבים איכות ולא רוצים לשלם יותר מדי אנו ממליצים על השירות של בראנד פיקס שמציעה חבילות מיתוג (לוגו + תוספות) במחירים הזולים בארץ עם שירות ישראלי. לצפייה במחירים ובחבילות לחצו כאן.

העסק שלכם הוא הבייבי שלכם ולכן אתם צריכים לתת לו את הכבוד המגיע לו, לקוחות לא יזכרו את העסק שלכם אם העסק שלכם לא יהיה ממותג.

אחד מהפרטים החשובים ביותר בעסק לעבר מיתוגו, הוא לוגו החברה, המאמר שלפניכם יעסוק במס׳ שיטות וכלים ליצור לוגו הן בחינם והן בתשלום (במחיר נוח וזול לכל כיס)

מיליוני אנשים יוכלו לזהות בקלות לוגואים כמו התפוח הנגוס של אפל, סמל הניצחון של נייקי או שלושת הפסים של אדידס.

לוגו הוא הסמל שלכם, הוא המזהה של העסק שלך, הלוגו הוא הפנים של העסק שלך ובאמצעותו הלקוחות שלכם יוכלו לזהות אתכם בכל מקום.

כמובן שהדרך הישנה שלא מצריכה ממכם הרבה עבודה אך גם הכי יקרה היא שכירת גרפיקאי פרילנסר או מעצב שעובד בחברת דיגיטל (או בניית אתרים) שיעצב לכם לוגו ברמה גבוהה.

אך עסקים קטנים רבים לא יכולים להרשות לעצמם את הפריווילגיה לשכירת גרפיקאי מפאת תקציב נמוך יותר, לכן ישנם אופציות נוספות זולות יותר שכדאי מאוד להכיר.

החיסרון המרכזי בשימוש באינטרנט ליצירת לוגו הוא שרוב השירותים אינם תומכים בעברית, ואם כן אז ללא פונטים וגופנים מיוחדים שהם חלק אינטגרלי וגדול מאוד מהלוגו שאתם בונים.

במאמר נסקור שירותי עיצוב לוגו בחינם ושירותי עיצוב לוגו בזול

לוגואים של מותגים מובילים בעולם

שירותי עיצוב לוגו בחינם

העידן האינטרנטי הביא איתו פתרונות רבים לעסקים שהם חינמיים לגמרי או כמעט חינמיים לבעלי עסקים, פתרונות שבעבר היו עולים המון כסף. בנוסף האופציות הן כה רבות עד כדי כך שהן יכולות ליצור בלבול אצל אנשים רבים.

כמו פתרונות נוספים, יזמים בדיגיטל יצרו אתרים רבים שבהם ניתן ליצור לוגואים בחינם, ישנם אתרים שתוכלו ליצור את הלוגו בחינם ולאחר מכן תצטרכו לשלם סכום סמלי כדי להשתמש בו.

רוב האתרים לעיצוב לוגו בחינם הינם אתרים מחו"ל והחיסרון הגדול שלהם שאין תמיכה לפונטים בעברית כמו גם טאץ׳ אישי של גרפיקאי, יחד עם זאת זה יכול להתאים לחלק מהאנשים ולתת להם מענה הולם לצורך שלהם מהלוגו.

הנה כמה אתרים עם שירות ליצירת לוגו בחינם:

האתר FreeLogoDesign

האתר free logo design מספק שירות של יצירת לוגו בשיטת עשה זאת בעצמך, בתחילה אתם בוחרים בלוגו ״ראשוני״ שהכי מתאים לעיצוב שאתם רוצים להפיק, לאחר מכן האתר יעביר אתכם לממשק של עיצוב הלוגו.

בממשק העיצוב אפשרויות רבות כמו הוספת סמלים, הוספת לוגואים נוספים, שינוי צבעים, הוספת טקסט עם פונטים רבים ועוד.

ללא ספק שהאתר מספק את אחד השירותים הטובים ביותר לעיצוב לוגו בחינם, עם אפשרויות כה רבות אני לחלוטין ממליץ על האתר, הפקת הלוגו ברזולוציה נמוכה היא בחינם אך אם תרצו את הלוגו באיכות גבוהה יותר- תצטרכו להיפרד מ- 39$.

קישור לאתר: freelogodesign.org

האתר FreeLogoServices

אתר נוסף שמספק שירות ליצירת לוגו בחינם (אך כדאי להשתמש בו תצטרכו לשלם) וגם עוזר לכם למצוא את העיצוב המתאים עבורכם הוא האתר free logo services.

בתחילה האתר מעביר אתכם שלושה שלבים שיעזרו לכם לבחור את הלוגו המתאים ביותר עבורכם, לאחר מכן האתר יציג בפניכם אופציות ללוגואים שאיתם תוכלו להתחיל לעצב.

האתר יעביר אתכם לממשק עיצוב, הממשק הוא דליל יותר מממשק העיצוב של free logo design, אך הוא מציע אפשרות לעצב כרטיס ביקור יחד עם הלוגו שלכם.

כמובן שבסוף מופיע ה״קאטץ׳״ ותצטרכו להיפרד מ 29 דולרים כדי לקבל את הלוגו שלכם, אך תוכלו לשנותו ללא הגבלה, תקבלו את הלוגו באיכות גבוהה ולשימוש בלתי מוגבל.

קישור לאתר: freelogoservice.com

האתר LogoMakr:

האתר האחרון שנדבר עליו ליצירת לוגו חינם (והפעם באמת בחינם) הוא האתר logomakr, אני מוצא את ממשק העיצוב של האתר מגוון מאוד עם אופציות בלתי נגמרות לעיצוב הלוגו שלכם.

בסופו של תהליך העיצוב תוכלו לבחור אם להוריד בחינם לגמרי את הלוגו באיכות נמוכה יותר ותצטרכו לתת קרדיט לאתר, או לשלם 19$ ולקבל את הלוגו באיכות גבוהה.

קישור לאתר: logomakr.com

עיצוב לוגו בזול

אז נכון, עיצוב הלוגו באפשרויות הללו הן לא חינמיות אך הן חוסכות ממכם הרבה כאב ראש ואתם מעבירים את עיצוב הלוגו שלכם לאדם שכנראה עשה זאת יותר מפעם או פעמיים.

המחיר שתגיעו אליו יכול להיות קצת גבוה אך עדיין לא גבוה כמו המחיר שתקבלו בהצעת מחיר מגרפיקאי שירצה לעצב עבורכם את הלוגו.

עיצוב לוגו באמצעות BrandFix – תוצרת כחול לבן

עיצוב לוגו בזול

BrandFix הינו שירות ישראלי לעיצוב לוגואים וחבילות מיתוג בזול המציע אפשרות לרכוש חבילת מיתוג בהתאם לצרכים שלכם, הייתרון העיקרי בשירות של בראנדפיקס שהשירות שם הוא בשפה העברית והמעצבים הם ישראלים שמכירים את פלח השוק הישראלי ומתאימים לוגו במיוחד לצרכים שלכם במחיר נמוך משמעותית משכירת גרפיקאי.

קישור לאתר: brandfix.co.il

ניתן ללמוד עוד על השירות בסרטון תדמית הבא:

מעצב לוגו ב Fiverr

פיבר הוא אתר המשמש כפלטפורמה של פרילנסרים להציע את שירותם בכל העולם בצורה דיגיטלית.
כאשר תחפשו מעצב לוגואים באתר, תוכלו לראות את המחיר אותו הוא לוקח על עיצוב הלוגו, את התנאים שלו (אם אתם לא מרוצים וכדומה) וגם עיצובים קודמים שהוא ביצע.

ביצוע הזמנת עבודה מתבצעת מהר מאוד באתר פיבר וכמובן שיש פה פלטפורמה שמגנה עליכם מניסיון ל״עקיצה״, הציון חשוב מאוד לפרי לנסרים באתר ובנוסף תוכלו לקבל את כספם חזרה מפיבר.

קישור לאתר: fiver.com

עיצוב לוגו באתר 99designs:

אופציה יקרה יותר היא שימוש באתר דיסיין 99, האתר בעצם מתווך בינכם לבין מעצבים שבדרך כלל מספקים עבודות טובות יותר מהמעצבים בפיבר.

אתם נותנים איזשהו בריף על איך אתם רוצים שהלוגו שלכם יראה ולאחר מכן אתם יכולים לבחור בין בחירה מראש של המעצב שאיתו תרצו לעבוד או ליצור איזושהי תחרות שהמעצבים יתחרו ויבנו עיצובים ללוגו שלכם.

לאחר שתראו את כל האפשרויות אתם תבחרו את העיצוב האהוב עליכם ביותר (או לא תבחרו בכלל), אתם תזכו לבחור בין מגוון אפשרויות והמעצב יזכה באמון שלכם וכנראה שתצטרכו עיצובים נוספים תבחרו להמשיך לעבוד איתו.

קישור לאתר: 99designs.com

ללמוד לעצב לוגו בעצמכם באמצעות קורס דיגיטלי:

כל דבר אפשר ללמוד לעשות בעצמך, והיום הקורסים הדיגיטליים נפוצים מאוד וכמעט כל אדם המתמחה בנושא מסויים מקים קורס דיגיטלי באינטרנט, הקורסים גם זולים מאוד עקב תחרות גדולה.
אז אולי זה ידרוש מכם זמן רב יותר אך במקום להסתפק בעיצוב לוגו אחד, תוכלו לעצב לוגואים רבים ומוצרים עיצוביים אחרים לעסק שלכם במחיר נמוך.

אם תבחרו ללכת בדרך הזאת, האתר Udemy מספק אפשרויות רבות לקורסים לרכישה שתוכלו לרכוש ומהם ללמוד.

בחירת לוגו היא צעד חשוב

“Logos and branding are so important. In a big part of the world, people cannot read French or English – but are great in remembering signs”

תמיד תוכלו לשנות את הלוגו שלכם, אך שינויים רבים בלוגו יכולים לבלבל את הלקוחות שלכם ולכן זה אינו צעד מומלץ חוץ ממקרים חריגים.

חשוב מאוד לקחת את הזמן ולקבל את ההחלטה הנכונה בעיצוב הלוגו שלכם בהתאם לתקציב שלכם, עם תכנון נכון והשקעה תוכלו לעצב לוגו מעולה גם בלי לקרוע את הכיס.