ישנם בעלי עסקים שמסתפקים בהכנסות וברווחים שלהם, אך גם ישנם אלו שלא "שבעים" בקלות, ובכל חודש מחדש מעמיקים בשאלה: "איך אוכל להגדיל מכירות?".

כמובן שלשאלה זו אין תשובה אחת בלבד, וכך בעלי עסקים רבים יוצאים במבצעים, מציעים מארזים גדולים, מרחיבים את קטלוג מוצרי הקופה ולפעמים גם פותחים חנויות נוספות.

אם תשאלו אותנו ב-Real media, אחת הדרכים הנגישות והמהירות יחסית להגדיל מכירות, היא באמצעות הקמת חנות וירטואלית.

חנות מסחר וירטואלית: ככה מגדילים מכירות היום

רק עד לא מזמן, בעלי עסקים שרצו להרחיב את הפעילות במטרה להגדיל מכירות, היו חושבים על כיוון אחד ספציפי: פתיחת סניף פיסי נוסף. האופציה הזו כמובן רלוונטית גם נכון לכתיבת שורות אלו, אך היא כבר מזמן לא האופציה היחידה.

העולם מתרחש כיום באונליין, וכתוצאה מכך גם הרגלי הקניה של רבים השתנו.

אז במקום לחפש נכס להשכרה, להשקיע בשיפוץ נרחב ולהשקיע המון (!) כסף בפתיחת סניף, תוכלו לפתוח חנות וירטואלית תוך שלושה חודשים בלבד.

חנות וירטואלית מסודרת למחלקות / קטגוריות שונות, זאת בכדי להקל עבור הגולש את ההתמצאות בה, כאשר את כל מה שאתם מוכרים כיום בחנות הפיסית שלכם, תוכלו למכור גם אונליין.

אז למה שתגדילו מכירות דווקא בדרך זו?

  • בהשוואה להקמת חנות פיסית, הקמת חנות מסחר זולה משמעותית וכך גם עלויות התפעול שלה
  • חנות וירטואלית פונה לכל אחד ובכל מקום – מנהריה ועד אילת, כך שפוטנציאל הגדלת המכירות והרווחים, אדיר

חנות מסחר וירטואלית

איך תגרמו ללקוחות לקנות דווקא מהחנות שלכם?

לפני הכל, באמצעות מוצרים איכותיים. בכדי שהשיח סביב החנות שלכם יהיה חיובי ועל מנת שתקבלו דירוגים גבוהים והמלצות חמות, אתם מוכרחים לספק ערך עם מוצרים טובים.

דברים נוספים שיגרמו לגולשים "להמר" עליכם כחנות חדשה:

  • מחירים תחרותיים – התחרות בין חנויות המסחר גדולה, כאשר אחת הדרכים לנצח אותה היא באמצעות מחירים תחרותיים. ולכן, עם פתיחת החנות, שקלו להציע מבצעי פתיחה שיעודדו את הקונים להתנסות במוצרים ובחוויית הקנייה שאתם מציעים. 
  • שירות מעולה – בידול לא יוצרים רק באמצעות מוצרים איכותיים / מוצרים בלעדיים, אלא גם באמצעות שירות מעולה. אפשרו לקהל הגולשים-קונים ליצור אתכם קשר ONLINE באמצעות שלל ערוצים (צ'אט, מייל, טלפון, ווצאפ וכן הלאה), כך שיהיו להם הביטחון והתחושה כי "יש שם מישהו…". 
  • תנאי משלוח אטרקטיביים – לצערנו, טרם פותחה הטכנולוגיה שמאפשרת אספקת מוצרים באמצעות שליחת יד אל תוך המסך. עד שזה יקרה, הקפידו על תנאי משלוח נוחים וזמני אספקה "הגיוניים". בתקופת ההרצה של החנות, מומלץ להציע הטבות שונות כדוגמת משלוח עד הבית שאינו מותנה במינימום הזמנה, משלוח אקספרס ללא תוספת תשלום וכן הלאה.


יש בבעלותכם תחנת מכירה פיסית? הגדילו מכירות עם הקמת חנות וירטואלית שפתוחה 24/7! לפרטים נוספים, התקשרו – 03-5600-444