אנחנו מאמינים במשפט כי "אין לשפוט ספר לפי הכריכה שלו", ומזמינים אתכם להיזכר בפעם האחרונה שהגעתם אל חנות ספרים ועמדתם אל מול במת התצוגה המרכזית. אנחנו כמעט בטוחים שנמשכתם אל ספרים מסוימים על פי הכריכה שלהם, ועוד יותר בטוחים כי במידה שהיה ספר ללא כריכה (אלא מקבץ דפים בשחור לבן), בהכרח שלא הייתם רוכשים אותו. למקרה שתהיתם לעצמכם מדוע חלקנו אתכם את "המסע הסיפורי" הזה, הנה התשובה: העיצוב מושך, מסקרן, מעורר רגש ואף משפיע על החלטות צרכניות. 

מכאן, שעם הקמת אתר – חנות, תדמית או אפילו עמוד נחיתה, אין להקל ראש בדבר הגדול הזה שנקרא עיצוב אתרים. לא משנה כמה המוצר שלכם מיוחד ושמחירו מאיים "לשבור את השוק" – מבלי שתשקיעו בחוויית משתמש-גלישה (הנקבעת בין היתר על ידי עיצוב האתר), הפוטנציאל להגיע אל ליבם וכיסם של הגולשים, עלול להתפספס. 

מדוע ההשקעה בשלב עיצוב אתרים הכרחית?

נדמה כי כולם מודעים לחשיבותו של העיצוב והשפעתו על חווית הגלישה. ובכל זאת, ישנם המון אתרים ברשת שמידת העיצוב שלהם נמוכה עד חובבנית (אנחנו מדברים על עיצוב שגורר את התגובה: "ברצינות? השנה היא 2022!"). אז איך ניתן להסביר את זה? די בפשטות: עיצוב אתרים בסטנדרט גבוה ומקצועי מותנה בהשקעה כספית. ישנם בעלי עסקים שבמעמד בניית האתר מנסים לצמצמם ככל שהם יכולים את ההוצאות, וכך העיצוב (שכאמור, אנחנו מגדירים אותו כהכרחי), צונח ברשימת סדר העדיפויות. לא משנה מהו התקציב העומד לרשותכם, הרי שהעיצוב הינו MUST ויש לכך שתי סיבות עיקריות:

  • בידול – הדבר האחרון שתרצו הוא להיראות כמו אחרים (כאשר ה"אחרים" הם לעתים גם המתחרים שלכם). מבלי שתשקיעו בעיצוב, החברה שתבנה עבורכם את האתר תיאלץ לבחור עבורכם בעיצוב בסיסי נטול כל ייחוד. בשוק תחרותי, גישה עיצובית שכזו היא לא פחות ממקל בגלגלים. 
  • חיבור – עיצוב מספר סיפור ומעורר רגשות, וככזה ביכולתו ליצור חיבור מעמיק בין הגולש למותג שלכם. וללא עיצוב מושקע הנשען על אפיון מעמיק? חווית הגלישה תהיה בינונית ולא זכירה.


איך בוחרים קונספט עיצובי לאתר?

על חשיבותו של עיצוב אתרים אפשר לסמן V. כעת, חשוב להבין דבר נוסף: איך בוחרים את הקונספט העיצובי הנכון לאתר? התשובה היא שבאמצעות אפיון. ומה זה אומר? שלכל אתר ישנם נמנעים אחרים. כלומר, קהל יעד ספציפי העתיד לגלוש בו. איך שלא תהפכו את זה העיצוב הוא שפה, ומכאן שיש להבטיח כי הוא מדבר בשפת הגולשים (ממש כמו שמתאימים את התוכן הטקסטואלי לקהל היעד). אנחנו ב-Real Media נגבש עבורכם ואתכם קונספט עיצובי המדויק (!) למוצר, למותג ולקהל שלכם.

יש לכם שאלות בנושא עיצוב ובניית אתרים במערכת התוכן וורדפרס? אנחנו שמחים להציע לכם שיחות ייעוץ מקצועית ללא התחייבות! אז שנדבר? התקשרו כעת – 03-5600-444