ניהול עמוד אינסטגרם מוצלח היא משימה לא קלה, אך אפשרית. המתכון שלנו להצלחה טמון בכמה מילות מפתח חשובות: התמדה, אותנטיות והיעדר פחד. בסקירה זו נספר לכם איך אתם יכולים להביע את עצמכם בצורה המתאימה ביותר ולגרום לאנשים אחרים להכיר אתכם, איך אתם שומרים על מה שחשוב לכם ולא נאבדים בתהליך ובעיקר בעיקר, איך אתם מגיעים להצלחה. הישארו איתנו.

התמדה

גם לביטיאס (BTS) היו ימים קשים. ימים שאף אחד לא הסתכל עליהם ולא התעניין במוזיקה שלהם. במשך שנים הם היו צוות אנונימי שהתעקש על קהל מעריצים קטן, יחס אישי והתמדה יחד עם עבודה קשה ובלתי מתפשרת. רבים מהאנשים שאתם מכירים היו אנונימיים במשך תקופה ארוכה נגד כל הסיכויים. מה הם עשו? הם האמינו בעצמם גם כשאף אחד אחר לא עשה זאת. זה הכלי הכי טוב בארסנל שלכם כשאתם רוצים לצאת החוצה. תראו בכך השקעה לטווח ארוך. היום אתם מעלים פוסט, מחר שוב, מחרתיים עוד אחד. אבל יום אחד, אחרי שנים של התמדה משהו יקרה. לעומת זאת, מה קורה אם אתם מתחילים לפרסם ונעלמים? נכון. הפסדתם את אפקט ההתמדה. אפקט ההתמדה לא מתחשב בתוצאות. הוא קיים שם כי הוא חשוב. זכרו זאת.

אותנטיות

אותנטיות היא תכונה חשובה בחיים ולא דווקא בהקשר שלנו. אותנטיות היא המפגש שלכם עם עצמכם ולא באופן דרמטי, אלא באופן הכי פשוט. היא מציגה את החוויה שלכם, את התחושה שלכם, את הסיפור האישי שלכם. אתם לא צריכים להתנהג בצורה מוגזמת כאילו אתם ב’אח הגדול’. זה אולי מוכר, אבל מכירות של ‘האח הגדול’ הן מכירות לטווח קצר. מכירות של אותנטיות הן מכירות ארוכות טווח שמטפחות קשר עם העוקבים שלכם על בסיס תכונות האישיות שלכם ולא על בסיס דרמה רגשית תמידית. הישארו אותנטיים. זה נכון לטווחים ארוכים.

איך לנהל עמוד אינסטגרם מוצלח?

היעדר פחד

פחד הוא פיקציה. פחד הוא אפקט של דמיון פעיל והוא בעיקר נועד לשמור עלינו. אבל ממה יש לשמור עלינו כשאנחנו באינסטגרם? מדחיה כמובן. הפחד להיות דחוי, הפחד לא להיות נאהב עשוי להיות משתק ולהשפיע על איכות התכנים שלנו ועל היחס שלנו לעצמנו ולהערכה העצמית שלנו. ולכן, לפני הכל, זכרו שכל הרשתות החברתיות מושתתות על אלגוריתמים שלומדים אתכם ואת המשתמשים האחרים ומציעים אתכם לעוקבים פוטנציאליים. המטרה שלהם היא אחת: להשאיר אתכם ואת שאר המשתתפים בפלטפורמה. ולכן, ייתכן שהאלגוריתם לא ‘יאהב’ אתכם בתחילה. אלגוריתם שלא אוהב אתכם משפיע גם על הצפיות שלכם. חברות וגופים גדולים קונים לייקים וציפיות בדיוק מהסיבה הזו, זו הדרך הקלה והמהירה ביותר לגרום לאלגוריתמים לאהוב אתכם.

ולכן, אנחנו בריל מדיה לא מעודדים אתכם לקנות לייקים וצפיות. אנחנו כן מעודדים אתכם לבסס את הערך העצמי שלכם על אהבה עצמית ואהבת חברים ומשפחה ולא על אהבת אלגוריתם שמתבטא בפופולאריות שלכם ברשת. ולכן, אם אתם מרגישים דחויים, זכרו: זה רק אלגוריתם. למידע על קידום באינסטגרם לחצו על הלינק.