מאחר שאין לנו כל עניין שתבזבזו את זמנכם לשווא, אנו מוכרחים ליידע אתכם: גם אם ממש תתאמצו, לא תמצאו נוסחאות ודאיות-מוכחות לאיך מעלים עוקבים וגורמים לפוסטים לטבוע בלייקים. ומה כן תוכלו למצוא ובעמוד זה ממש? פעולות אסטרטגיות שתורמות מאד לנראות העמוד, לתדמית חיובית ולבניית אמון בין המותג לעוקב.  

פעולות שכדאי לכלול באסטרטגיית ניהול עמודי אינסטגרם

ב-real media אנו מציעים ניהול עמוד instagram לעסקים, כך שהתירוץ "אין לי זמן להשקיע בנוכחות ברשתות החברתיות", לא תופס.

רוצים בכל זאת להתנסות בניהול העמוד שלכם? קחו אתכם לדרך את הטיפים הבאים שיקדמו אתכם אל עבר הלייקים:

  • אל תסתפקו רק בתוכן חזותי – טעות נפוצה שרואים בהמון (!) חשבונות אינסטגרם היא שיתוף תמונה ללא תיאור טקסטואלי. אמנם לא מדובר על "קטסטרופה", אך הוספת מלל לתמונה עשוי לתרום מאד לנראות ועומק הפוסט (כן, למרות שתמונה שווה יותר מאלף מילים). הקפידו על הוספת תיאור לתמונה ובדגש על תיאור שמספק ערך. הערך עליו אנחנו מדברים יכול להיות צירוף המידה של הספה המוצגת בתמונה, הצבעים בהם מגיע בגד הים או האזורים בארץ אליהם אתם שולחים את העוגות שלכם. 
  • צרו שפה ויזואלית אחידה – מכירים את החשבונות הסופר-אסתטיים האלו שגורמים לכם לחשוב: "בדיוק כך אני רוצה שיראה חשבון האינסטגרם שלי?". הסיבה להתלהבות שלכם היא האחידות הוויזואלית שעוטפת אתכם באווירה מסוימת ומעוררת בכם רגשות נעימים. הדרך ליצור שפה אחידה ועקבית היא באמצעות שימוש באותו הפילטר, מיתוג כל תמונה בלוגו / סלוגן, צילום מזוויות מסוימות וכן הלאה. 
  • השתמשו בכל הפיצ'רים העדכניים – אינסטגרם אוהבים להפתיע ולספק חווית שימוש "פוטוגנית" במיוחד למשתמשים. מי שעוסק בנישה של ניהול עמודי אינסטגרם, חייב להתעדכן באופן קבוע בכל הפיצ'רים החדשים ולעשות בהם שימוש. המטרה: לייצר תוכן מגוון יותר לקהל העוקבים, ובעיקר לייצר תדמית חיובית-עדכנית. הפיצ'ר הלוהט נכון לכתיבת שורות אלו: REEL.
  • אל תמכרו בצורה אגרסיבית – חשבון האינסטגרם ללא ספק אמור לקדם ולהגדיל את המכירות שלכם. עם זאת, כדאי להימנע מפרסום מודעות מכירה אגרסיביות, ובוודאי שמיצירת חשבון המבוסס כולו על מודעות מסוג זה. מעבר לכך שמודעות אלו נוטות להיות פחות אפקטיביות, הן אף עלולות לגרום לנטישת עוקבים. גם כשאתם רוצים למכור (וכאמור: זה בסדר גמור), מכרו באמצעות הצגת תועלות המוצר והערך שהוא שואף לספק. לדוגמא: צילום סרטון של איך להשתמש בקרם הפנים, LIVE עם העוקבים להכנת מתכון עם סט הסירים (המוצר שרוצים למכור) וכן הלאה.  

טוב לדעת, חשוב לזכור: ניהול עמודי אינסטגרם הוא הרבה מעבר ללשתף פוסט, אלא שהוא דורש הבנה מיהו קהל העוקבים ומהו סוג התוכן שהוא רוצה ומצפה לצרוך מהעמוד הספציפי.

אנחנו ב- real media נוכל לכתוב עבורכם פוסטים, לעצב תמונות ולהשיב על ההודעות המתקבלות מלקחותיכם, והכל בשקיפות ושיתוף פעולה מלא. לפרטים נוספים אודות ניהול עמודי אינסטגרם, התקשרו – 03-5600-444