האתר הנוכחי או העתידי שלכם מוגדר על ידי שני דברים עיקריים: תוכן טקסטואלי ותוכן חזותי. כעת, נעמיק אתכם בנושא עיצוב אתרים מקצועי, וננסה להבין יחד איך פונים בכלל לדבר הגדול הזה – עיצוב אתר, מה אמור להנחות אתכם ואותנו ומהו השיקול העיקרי בבחירת הקונספט העיצובי לאתר.  

שלושת הדברים החשובים ביותר עם עיצוב אתרים מקצועי

לו היינו צריכים לנחש, משאלתכם היא אתר שיגרום לכל הגולשים להגיב ב-WOW. מתן דגש על כל אחד משלושת הדברים הבאים, עשוי לגרום למשאלתכם להתממש: 

  • ייחוד המטרה הראשונה שלנו עם עיצוב אתרים מקצועי היא להבטיח ייחוד. כלומר, להימנע ככל הניתן ממצב בו האתר שנעצב עבורכם, יהיה דומה לאתרי המתחרים. אנו מאמינם ביצירת שפה חזותית מקורית, שתיקבע לאחר אפיון מעמיק שלנו מולכם, במהלכו נבין מהו המוצר העיקרי שלכם, מי אמור לרכוש אותו (קהל היעד שלכם), מהם ערכי המותג וכן הלאה. 
  • אסתטיקה עיצוב ייחודי-מקורי ניתן להבטיח בקלות. לדוגמא: עיצוב אתר על בסיס צבעים זוהרים-בוהקים-מסנוורים (כפי שאתם יודעים, אין באמת אתרים המעוצבים בגוונים אלו). אז לייחד זה אמנם קל, אך תפקידנו גם להבטיח אסתטיקה שתיצור רושם ראשוני חיובי משניית הגלישה הראשונה. 
  • חוויה כמוכם, גם אנחנו רוצים שהגולשים שלכם ייהנו לגלוש באתר (אחרת, אין כל תכלית לבנייתו ותחזוקתו). עם גיבוש הקונספט ובמהלך עיצוב אתרים מקצועי, אנו שמים דגש רב על עיצוב מזמין שיעודד גלישה ויספק לגולש חוויה נעימה. 


הפתעה: טעמכם האישי בעיצוב אינו רלוונטי

אנחנו יודעים, עם קריאת הכותרת התגובה המיידית שלכם היא לבטח: "מה? באיזה קטע הטעם שלי לא רלוונטי?". אז לא, לא טעינו, ואנחנו עומדים מאחורי העובדה שהצגנו בפניכם: טעמכם האישי בעיצוב כלל אינו רלוונטי כשזה מגיע אל עיצוב אתרים מקצועי וזו סיבה: האתר נבנה אמנם עבורכם, כבעלי העסק, אך מיועד למישהו אחר לגמרי – ללקוחות שלכם.

במעמד עיצוב האתר, התפקיד שלנו ושלכם הוא להבין מהו הקונספט העיצובי הנכון לקהל היעד, ואך ורק לפיו לבסס את העיצוב באתר. והנה דוגמא:

נניח שישנה קוסמטיקאית המתמחה בטיפולי פנים לגברים, המעוניינת להקים אתר תדמית. הצבע האהוב עליה באופן אישי הוא ורוד, ונטייתה הטבעית היא לעצב את האתר בגווני ורוד שונים ("ורוד זה אני, וחשוב לי שהאתר יעוצב בצבע שמייצג אותי ואת האישיות שלי").

צבע זה מזוהה בעיקר עם מוצרים ושירותים נשיים, כך שבחירה בו עבור עסק שפונה לגברים, הינה טעות.

ככל הנראה, גברים שהיו גולשים באתר היו מקבלים את התחושה שהגיעו לכתובת הלא נכונה ונוטשים אותו (שימו לב: רק על סמך העיצוב והמיתוג). ולכן, בניית האתר, לרבות עיצובו, צריכה להתחשב אך ורק בקהל היעד.  

יש לכם שאלות נוספות אודות עיצוב אתרים מקצועי? תרצו להתייעץ איתנו לגבי בניית אתר – תדמית או חנות? התקשרו כעת ונשמח לנדב לכם פרטים נוספים – 03-5600-444