לא יכולים לחכות לשלב האפיון שנבצע יחד ורוצים כבר עכשיו לדעת איזה סוג אתר מתאים לכם? מאיתנו ב-Real media, אליכם: סוגי האתרים שנוכל לבנות עבורכם במסגרת פרויקט בניית אתרי וורדפרס לעסקים. אז על איזה אתר אתם בונים?

אתר #1: עמוד נחיתה

את הצגת סוגי האתרים השונים שנוכל לבנות עבורכם נתחיל בעמוד הנחיתה. לא במקרה הוא מתואר כ"עמוד", שכן הוא כולל דף אחד בלבד. זה הכל. עם זאת, שלא תתבלבלו לרגע: כל עוד הוא נבנה נכון ועשיר בתוכן מדויק – חזותי וטקסטואלי, הוא יוכל להניע לפעולה – מהרשמה, דרך הורדה ועד רכישה. אז מה זה בכלל עמוד נחיתה? מדובר על דף בודד שאופיו שיווקי בו מרוכז מידע ספציפי אודות מותג / מוצר, כאשר מטרתו היא לעודד את הגולש הנחשף אליו לבצע פעולה. הפעולה עליה אנחנו מדברים יכולה להיות מענה על סקר אך גם רכישה ישירה. 

  • גודלו של האתר: כעמוד אחד בלבד
  • למי מתאים? לעסקים שרוצים למקד את תשומת לב הלקוח הפוטנציאלי (הגולש) על מוצר/שירות/פעולה ספציפיים
  • כמה זמן לוקח לבנות אותו? 7-14 ימים 

אתר #2: אתר תדמית

דמיינו לעצמכם אתר אינטרנט שהיו מרוכזות בו כל התשובות לכל שאלות הלקוחות – הקיימים והפוטנציאליים. באתר הזה לא היה רק מענה על שאלות חמות, אלא גם מידע חיוני אודות הצוות שמאחורי המותג, האג'נדה והבידול שלו. האתר הזה שהצענו לכם לדמיין נקרא אתר תדמית, והוא הנחשב לאתר הנפוץ והקלאסי ביותר.

  • גודלו של האתר: כעשרה דפי אינטרנט פנימיים לערך (חשבו על אתר תדמית קלאסי המחולק לקטגוריות: עמוד הבית, אודות, המוצרים שלנו, השירותים שלנו, למה אנחנו?, המלצות, תיק עבודות, גלריה, צור קשר וכן הלאה)
  • למי מתאים? לכל העסקים – מחנות ממתקים קטנה ועד ענקית אופנה בינלאומית. ראוי שכל עסק, ללא יוצא מן הכלל, ישקיע ביצירת נוכחות ברשת, כאשר הדרך הקלאסית היא בניית אתרי וורדפרס לעסקים, בדגש על אתר תדמית.
  • כמה זמן לוקח לבנות אותו? חודש עד חודשיים. 

אתר #3: אתר חנות מסחר

את מצעד בניית אתרי וורדפרס לעסקים נחתום באתר הנבדל מסוגי האתרים האחרים בכך שמוצבת בו קופה: אתר חנות מסחר. את המוצרים שמכרתם עד כה בחנות הפיסית אתם רוצים להציע גם/רק באונליין? החלטתם לשנות כיוון בקריירה ולהפוך סוחרים ברשת? זהו האתר עבורכם. 

  • גודלו של האתר: משתנה בהתאם למספר המוצרים. ישנן חנויות המוכרות מוצר אחד בלבד (לדוגמא: קורס אינטרנטי המלמד "איך לתפור שמלת כלה לבד?"), אך גם אתרים שמוכרים מאות ואלפי מוצרים בתחום הקונדיטוריה למשל
  • למי מתאים? לכל מי שרוצה למכור מוצר / מוצרים באינטרנט וליהנות מהתואר "סוחר ברשת" 
  • כמה זמן לוקח לבנות אותו? כשלושה חודשים לערך


אז איזה סוג אתר מתאים לעסק שלכם? אנחנו ב-Real Media מזמינים אתכם לפנות אלינו לטובת הכוונה וייעוץ בנושא בניית אתרי וורדפרס לעסקים. לפרטים נוספים, התקשרו – 03-5600-444