בתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים, תיכונים, מכללות, אוניברסיטאות ובתי ספר פרטיים – מכל מסגרות לימוד אלו מצופה להקים ולתחזק אתר בית.

אתם עומדים בראשו של מוסד חינוך שטרם עשה את הקפיצה ל-2022? אף פעם לא מאוחר לעשות אותה.

אנחנו ב-real media מתמחים בביצוע פרויקטים מסוג בניית אתרים למוסדות חינוך, ונשמח לבנות גם את האתר שלכם. אז איך מתחילים את הפרויקט ומהם סוגי האתרים המתאימים?

בניית אתרים למוסדות חינוך: איך מתחילים?

בניית אתר מותנית בהגדרת שלושה דברים עיקריים. באפשרותכם להגדיר אותם לגמרי לבד ואז לפנות אלינו, אך גם נשמח לאפיין אותם יחד אתכם ועבורכם: 

  • קהל יעד בבתי הספר לומדים ילדים מגיל 6 ועד גיל 18. מכאן, שמדובר על קהל יעד רחב מאד. לכן, לא מספיק להגדיר "הקהל שלי הוא תלמידים", אלא להעמיק ולמקד אותו יותר. עם האפיון, תוכלו לגלות כי הקהל שלכם הוא בכלל הוריהם של תלמידי כיתות א', ילדים בכיתות ו' וגם נערים בכיתה י"א. בעת שתבינו מיהו הקהל שלכם (כלומר, מיהם אלו שיגלשו באתר ויצרכו ממנו מידע), יהיה ניתן לגבש פתרונות מדויקים לאתר ברמת המבנה, התוכן והעיצוב.
  • מטרה לפרויקט בניית אתרים למוסדות חינוך חייבת להיות מוצמדת מטרה ברורה. המטרה יכולה להיות שיפור התדמית של מוסד החינוך, הקמת ערוץ דרכו יועברו להורים הודעות אונליין, חיזוק הקשר שבין התלמיד למוסד החינוכי, פלטפורמה ללימוד מרחוק ועוד… 
  • תקציב לא יהיה מופרך להגיד כי בכל הקשור לבניית אתרים, גם השמיים אינם הגבול. מסיבה זו, חשוב שנדע – אנחנו ובעיקר אתם, כמה כסף אתם צפויים להשקיע בפרויקט. כשנדע מהו התקציב שלכם, נוכל לתכנן את בניית האתר על בסיס פתרונות איכותיים שאינם חורגים מסכום שבכוונתכם להשקיע.

אילו סוגי אתרים מתאימים למוסדות חינוך?

בגדול, מרבית מוסדות החינוך בישראל מתגאים באתר תדמית. באתר זה נהוג להציג את הפעילות והעשייה של בית הספר, לשתף במידע כללי כדוגמת שנת ההקמה, דבר המנהל וצוות המורים, החזון, גישת הלימוד וכיוצא בזה.

כמו כן, רצוי לשלב באתר "אזור אישי" לכל תלמיד, שעם הכניסה אליו תתאפשר גישה להודעות אישיות מהמורה, הצגת ציונים וכן הלאה. 

בנוסף, נשים כאן כוכבית קטנה, ונציין כי לצד בניית אתרים למוסדות חינוך (גנים ובתי ספר), אנו בונים גם אתרים למכללות, בתי ספר פרטיים וכיוצא בזה.

משבר הקורונה שינה את התפישה באשר לאיך ניתן וראוי ללמוד, וכיום רבים נוטים למודל לימודים מרחוק.

אתם בית ספר המציע קורס דיגיטלי ללימודי שפה, תכנות או עיצוב? ניתן יהיה לבנות עבורכם חנות ממנה ניתן יהיה לרכוש ישירות את הקורסים ולצפות בהם.

המחשבה שהתלמידים יעריכו את האתר בציון מאה מרגשת אתכם? בואו נבנה אותו עבורם! לפרטים נוספים אודות בניית אתרים למוסדות חינוך, התקשרו – 03-5600-444