בעודכם גולשים באתר שלנו וקוראים את המילים שכתבנו, אתם נחשפים לתוצר שלם ומגובש. בפועל, עבדנו די קשה והשקענו לא מעט זמן על מנת שתזכו לחוויית הגלישה ממנה אתם נהנים כעת. ומדוע אנו מציינים זאת? משום שאת בניית אתרים מקדימה תמיד אסטרטגיה, המגובשת ונקבעת על ידי שני גורמים: בונה האתר ובעל העסק. בהנחה שאתם מתעניינים בנושא הזה (הרי אחרת לא הייתם לוחצים על הקישור), קבלו מאיתנו 3 דגשים לבניית האתר שלכם.

מי, מי ומה: שלושה דגשים עבור בניית אתרים

פרויקט בניית אתר יכול להיות מורכב, מייגע, ארוך ומסתכל. הפתעה: הוא גם יכול להיות מרגש, מפרה, מעצים וסופר-יעיל. אנחנו לא צריכים להכיר אתכם בכדי לדעת שהייתם שמחים לתהליך השני שתואר, כך ש-3 הדגשים שיש לנו לחלוק אתכם בנושא בניית אתרים, ללא ספק יעניינו אתכם ויעניקו לכם ערך. מוכנים?

  • מי #1 – הדגש הראשון הוא למצוא חברה מיומנת ומנוסה בבניית אתרים. אנו ממליצים לפתוח את המסע בשלב זה מסיבה פשוטה: איכות האתר (מהירות, עיצוב, איכות התוכן, התאמה לקהל היעד, חוויית גלישה ועוד), נקבעת כמעט במאה אחוז על ידי הגורם המבצע – חברת בניית האתרים. לכן, הקדישו כל זמן שיידרש על מנת למצוא את ה"אחת": חברה עם ניסיון מוכח, "קבלות" של הצלחה, לקוחות מרוצים ובעיקר ידע והבנה בנישה הספציפית הרלוונטית לכם (לדוגמא: בניית חנות וירטואלית בוורדפרס). 
  • מה – הדגש השני הוא למעשה הזמנה לשאול את עצמכם את השאלה הבאה: "מה אני רוצה לבנות ולמה?". לרצות אתר לעסק זה לא ממש מספיק ("העיקר שיהיה לי אתר בגוגל, תבנו לי מה שאתם רוצים"), אלא שנדרשת העמקה בצורך ובמטרות העסק. השאלה הזו אמורה להוביל אתכם לתשובה 1 מתוך 2 אפשרויות: בניית אתר תדמית או בניית חנות וירטואלית. רוצים לחזק נוכחות, להעלות מודעות למותג וליצור מוניטין חיובי? אתר תדמית. מעוניינים למכור אונליין ללקוחות או לעסקים? חנות המסחר היא המוצר המתאים לכם. 
  • מי #2 – בשלב זה אתם אמורים להחזיק בשני נתונים סופר-חשובים: מי יבנה עבורכם את האתר ואיזה סוג אתר יבנה עבורכם. הדגש השלישי מתמקד בהבנה שלכם (בשיתוף עם חברת בניית אתרים כמובן) מיהם הגולשים שאתם רוצים באתר שלכם. או בתיאור פשוט יותר: מיהו קהל היעד שלכם? לכל קהל צרכים אחרים וציפיות שונות, כאשר האתר האמור להגיב לאלו ברמת התוכן, העיצוב, הערך שהוא מספק וכן הלאה. לצורך העניין, אתר של חנות צעצועים יראה ו"יתנהג" בצורה אחרת מאתר תדמית של פלסטיקאי לדוגמא. 

טוב לדעת: הדגשים שחלקנו אתכם נועדו להעשרתכם בלבד. עם real media, אתם לא צריכים לדאוג לדבר – אנחנו לוקחים אחריות מלאה על הובלת הפרויקט וביצועו מא' ועד ת'. אז שנכיר? התקשרו כעת – 03-5600-444