התשובה "עשיתי הכל בעשר אצבעות!" נמצאת חזק בלקסיקון שלכם? במידה שכן, הרי שאתם אנשים סופר יצירתיים, נהנים לנסות ולעשות וחובבים מושבעים של גישת ה"עשה זאת בעצמך". שיטת ה-DIY מגלמת בתוכה המון יתרונות, מה שגורם לרבים לנסות וליישם אותה בנישות נוספות (ולא רק בתחום עיצוב ואחזקת הבית). כך לדוגמא, עם בניית אתר וורדפרס עבור העסק לגמרי לבד. 

למרות שישנם אינספור מדריכים לבניית אתר עצמית (תוכלו למצוא אותם בשניות!), בסופו של דבר בעלי עסקים מחליטים לרדת מהרעיון ולפנות בכל זאת לחברה מקצועית. ומה אנחנו חושבים על זה? 

מדוע כדאי לבנות אתר לעסק עם חברה לבניית אתרים?

נציין ונדגיש כי במידה שתרצו "לעשות זאת בעצמכם" ולבנות אתר לבד, תוכלו. ובכל זאת, בניית אתר לעסק (תדמית או חנות) אינה דומה לצביעת קירות, התקנת ממטרות בגינה או הרכבת שידה לחדר השינה. לצד דברים שבהחלט ניתן לעשות ללא עזרה מקצועית ולהפיק סיפוק אדיר מהעשייה, ישנם דברים שמעורבות אנשי המקצוע בהם – הכרחית! אחד מהם? בניית אתר וורדפרס לעסקים עם חברה העוסקת באופן מקצועי בבניית אתרים. 

במידה שאתם עדיין מתלבטים ותוהים לעצמכם: "אם אחרים עשו זאת לפניי, למה שלא אבנה אתר לגמרי לבד?", לנו יש תשובה מנומקת שככל הנראה תשכנע אתכם לבחור בנתיב של בניית אתר וורדפרס עם חברה:

  • האתר שלכם נבנה על בסיס ניסיון במידה שתבנו את האתר שלכם לבד, הרי שתבנו את האתר הראשון שלכם אי פעם. התוצאה? ככל הנראה תהיה בהתאם. וחברה מקצועית לבניית אתרים? אנחנו ב-REAL MEDIA לדוגמא ביצענו מעל לכ-750 פרויקטים ליותר מ-500 לקוחות! ניסיון מקצועי אינו סיסמא שיווקית ריקה, אלא שהוא מעיד בהכרח על ביצועים טובים יותר ומוצרים מרשימים יותר. 
  • התאמת האתר לגוגל יש לכם חוש טכני ובניית אתר לבד מסקרנת אתכם? הפתעה: אלו לא מספיקים בכדי לבנות אתר! זכרו כי ייעודו של האתר הוא להיות כמה שיותר "מוקלק" ולהגיע לכמה שיותר גולשים. בכדי להבטיח את אלו, נדרשת הבנה מעמיקה לא רק בבניית אתרים, אלא גם בקידום אורגני בגוגל. אתר שנבנה ללא התחשבות בדבר הגדול הזה שנקרא "קידום", ימצא עצמו בתחתית תוצאות החיפוש.
  • אתר מקצועי שלא השקעתם בו דקה! – ניהול עסק ובניית אתר חולקים משהו אחד במשותף: שניהם דורשים בהמון (!) זמן. האם אתם, כבעלי עסקים פעילים / עסקים בהקמה, יכולים להרשות לעצמכם להשהות את ההשקעה בעסק לטובת הקמת אתר הדורשת בעשרות שעות עבודה? רק אתם יודעים את התשובה, אך אנחנו מנחשים כי התשובה היא שלא. עם real media תוכלו להתגאות באתר מרהיב שאמנם הייתם מעורבים בהקמתו, אך מבלי שהשקעתם בו דקה. 


הדבר היחיד שאתם צריכים "לעשות בעצמכם" הוא ליזום אלינו פניה. לכל השאר? אנחנו כבר נדאג. לפרטים נוספים אודות תהליך העבודה עבור בניית אתר וורדפרס, התקשרו – 03-5600-444