כשעסקים מבוססי סחורה מתבססים אך ורק על התנועה של ההולכים והשבים ברחובות, אין ספק שמדובר במעשה מסוכן. למה מסוכן? משום שכאשר אתם מתבססים רק על התנועה של העוברים והשבים ועל האמונה שהם יחזרו בעתיד (או יביאו את החברים שלהם) אתם הלכה למעשה: שמים את כל הביצים בסל אחד! במידה והסל נשבר – ואתם יודעים איך זה, ימים חלשים, קורונה מגיעה וכו', ונתקעתם עכשיו עם כל הסחורה. מה עושים איתה? הפסדתם כספים רבים ונכנסתם לבור ללא תחתית.

אז אחת מהדרכים להימנע מכך היא בניית חנות וירטואלית שמביאה מכירות על בסיס קבוע. הקמת חנות שמוכרת את המוצרים שלכם גם כשאתם לא נמצאים בעסק, ומספקת לכם הגנה מפני תקופות חלשות או לא יציבות במכירות. להקים חנות וירטואלית עשוי להישמע כמו רעיון מסובך, מאיפה בכלל מתחילים?!

אז במאמר הבא ריכזנו עבורכם את כל מה שתצטרכו לדעת כדי להקים חנות וירטואלית ולהתחיל למכור את המוצרים שלכם לכל העולם בעוצמה, ביציבות וביעילות שלא הכרתם בעבר; החל מהיתרונות של חנות כזו, ועד איך עושים את זה בפועל. אז יאללה, שניגש לעניינים?

בניית חנות וירטואלית תביא אתכם לכל לקוח

לא משנה איפה הלקוחות שלכם נמצאים, בעיר שלכם או מחוצה לה, בארץ או בחו"ל, אתם יכולים למכור את המוצרים שלכם ולספק פתרונות מכל מקום. תחשבו איזה יתרון מדהים זה, אתם מגדילים את קהל הלקוחות שלכם ונותנים לעצמכם את האופציה להתרחב לקהלים חדשים. וכן, יש חנויות שעשו את פריצת הדרך הגדולה ביותר בעסק רק באמצעות בניית חנות וירטואלית שמעניקה להם מכירות 24/7.

עלות החנות הוירטואלית נמוכה במיוחד

לאלו מכם שיש להם חנות פיזית, כמה כסף יצא לכם לשלם על הקמת החנות? אנחנו מדברים על הכל – רכישת הסחורה הראשונית, העיצוב, האישורים, הזמן שהשקעתם (גם הוא שווה כסף) וכל שאר ההוצאות הבלתי נגמרות ובעלי המקצוע ש"גזרו עליכם קופון" בדרך…

כשאתם בוחרים להקים חנות וירטואלית, אתם למעשה לא נתקלים בכל הסחבת הזו. חנות וירטואלית יכולה לקום תוך מספר שבועות מהרגע בו החלטתם להקים אותה, ללא בירוקרטיה או כל אחת מהתמודדויות האלה.

אין ארנונה, תשלומי שכירות, צוות ועוד. ההשקעה היא מינימלית אך התועלת מקסימלית – ומשתלמת ביותר!

אך דגש שחשוב לציין כאן, הוא שיש לבחור את בעלי המקצוע הנכונים כדי לעשות זאת. חנות וירוטאלית יכולה לייצר מכירות ואפילו להכפיל או לשלש את העסק, אבל חשוב לפעול נכון. חשוב להיעזר בבעלי מקצוע שכבר עשו את זה בעבר וידעו לתת לכם את המענה המתאים והנכון לסיטואציה שלכם – חברת ריל מדיה מתמחה בבניית חנויות וירטואליות ושיווקם כבר למעלה מעשור.

על מה כדאי להקפיד לפני שפותחים חנות?

אז החלטתם שאתם רוצים לפתוח חנות? כל הכבוד. עכשיו רק נשאר לגלות: מה צריך לעשות לפני שאתם בכלל ניגשים לבניית החנות שלכם?

אז הדבר הראשון שאנחנו נרצה לגעת בו הוא התחום שעליו אתם מתמקדים. יש ספר שנקרא "אסטרטגיית האוקיינוס הכחול" ובו מתוארת התופעה בה רוב העסקים מעדיפים לשחות בתוך אוקיינוס אדום, מלא במתחרים, רק כדי לא להתמודד עם יצירת ערך חדש לקהל, כזה שהם לא ראו בעבר. אבל דווקא האסטרטגיה הפחות טריוויאלית הזו – היא אולי, ברוב המקרים, האסטרטגיה הנכונה ביותר. פעמים רבות אנחנו רואים שבידול אינו מצריך להמציא את הגלגל, אלא פשוט לעשות משהו מעט שונה מכולם. כך, אנשים זוכרים אתכם הרבה יותר טוב, ובפעם הבאה כאשר הם חוזרים הם ירצו לקנות דווקא מכם ולא מהמתחרים. ומדוע? כי לכם יש ערך ייחודי שאתם יודעים להציע, כזה שייחודי לכם והמתחרים שלכם מתקשים להציע אותו.

שיווק החנות – השלב הבא בתהליך

כשאתם מתקצבים את תהליך יצירת החנות שלכם, חשוב לקחת בחשבון (ולא לשכוח) גם את עלויות השיווק שמגיעות לאחר פתיחת החנות. לצערנו, אנחנו רואים יותר מדי עסקים חוטאים בכך: הם בטוחים שמהרגע שהם מקימים את החנות והם מפרסמים זאת ברבים, הלקוחות פשוט מגיעים לקנות מאתר האינטרנט, כי זה יותר נוח ויותר נגיש. אך האמת ברוב המקרים היא די הפוכה. אנשים, לאורך רוב הזמן במהלך היום שלהם מתעסקים בחיים שלהם, ואין להם כל כך הרבה פניות לזכור שיש לכם אתר אינטרנט. חלק מעבודת השיווק כולל גם את חינוך השוק שלכם מחדש – למעשה אתם צריכים להזכיר להם כל הזמן שאתם כאן, ברשת, ושהם לא חייבים ללכת עד החנות הפיזית.

אספקט אחר של עבודת השיווק הוא שיווק לקהלים חדשים. הרי זאת המטרה העיקרית שלנו לא? בניית חנות וירטואלית בדרך כלל מתבצעת לצרכי חשיפת החנות לאזורים אחרים, נרחבים יותר, שאינם נמצאים בסביבת החנות הפיזית. כך, אנו שואפים להגדיל את מחזור המכירות – במקום "לחרוש" על אותם הקהלים הידועים והקיימים, אנחנו מביאים קהל רענן, חדש שצמא לעוד מהמוצרים שלנו.

אז כמה בניית חנות וירטואלית תעלה לכם?

מחיר של בניית חנות וירטואלית עשוי להשתנות מפרויקט לפרויקט, הטווח הוא רחב מאוד וזה לא יהיה הוגן לכתוב כאן מחיר ספציפי, משום שכדי לתת הצעת מחיר הוגנת – עלינו לדבר ולאפיין קודם כל את הצרכים האישיים שלכם. אתרים מסוימים יצטרכו יותר עבודה בבנייה מאחרים, ולהיפך. זכרו שמדובר בהשקעה ולא בהוצאה. השקעה במקצוענים מחזירה את הכסף שלכם תוך תקופת זמן לא ארוכה במיוחד, ופותחת לכם אופק להכנסה גבוהה במיוחד! אם בא לכם לשמוע עוד, אנחנו כאן בשבילכם ועומדים לרשותכם בכל שאלה.

אז בא לכם שנתקדם? אנחנו ב-Real Media מזמינים אתכם לפנות אלינו לטובת הכוונה וייעוץ בנושא בניית אתרי וורדפרס לעסקים. לפרטים נוספים, התקשרו – 03-5600-444