קבלו הצצה למסע שעובר לקוח לפני שהוא מגיע להתארח במסעדה: הוא מקבל המלצה על מסעדה / מחפש מסעדה לפי סגנון, נכנס לאתר הבית שלה (או בעגה המקצועית: אתר תדמית), מתרשם מהתפריט ורק אז מזמין שולחן. את המסע הזה אתם מכירים טוב מאד בעצמכם כלקוחות שאוכלים בחוץ, והוא מגלם בתוכו את כל מה שחשוב לכלול בכל פרויקט של בניית אתרים למסעדות. 

ב-real media אנחנו אולי פחות טובים בכתיבת מתכונים, רקיחת מנות ויצירת חווית אירוח, אך מומחים בבניית אתרים מעוררי תיאבון! אז רגע לפני שאתם פותחים סרוויס, קבלו מאיתנו מנת ספיישל: הדגשים החשובים לבניית אתר למסעדה / בית קפה.

מתכון מנצח: כל מה שחובה לכלול באתר תדמית למסעדות

אתר מוצלח הוא אתר שמגיב לצורכי הגולשים. וכשמדובר על אתר של מסעדה או בית קפה? ישנם שלושה דברים עיקריים שהגולשים מצפים למצוא בו והנה הם לפניכם: 

  • תפריט מעודכן – בניית אתרים למסעדות צריכה לכלול לא מעט דברים. החשוב שביניהם, אם תשאלו אותנו, הוא תפריט מעודכן. הדרך (הכמעט) יחידה של הלקוח לתאם ציפיות עם המסעדה היא באמצעות התפריט (סגנון, התחשבות באלרגנים, מחירים וכן הלאה), כך שחובה לכלול אותו באתר. אפשר לומר בזהירות כי אתר למסעדה ללא תפריט, כמעט חסר תכלית.
  • גלריית תמונות – באתר של מכון מחקר או בית תוכנה, גלריית התמונות קצת פחות משמעותית. ובאתר של מסעדה? קריטית! מאחר שהעיניים הן הראשונות לאכול, יש להקצות באתר מקום לגלריה מפוארת המוחלקת ל-2 קטגוריות עיקריות: אוכל ואווירה. המטרה היא לספק לגולש טעימה ממה שהוא צפוי לקבל, ולעודד אותו להזמין שולחן ולהתארח אצלכם.
  • קישור להזמנת מקום – בניית אתרים למסעדות אמנם לא חייבת לכלול מערכת הזמנות פנימית, אך רצוי להטמיע באתר קישור המוביל למערכת שכזו. המטרה: לעשות חיים קלים לסועדים שלכם, ולספק להם חוויה מצוינת עוד לפני שהם מתארחים אצלכם ומבינים טעם טוב מהו. 

טוב לדעת: גם באתר למסעדות חשוב לכלול עמוד "אודות" / "הסיפור שלנו", ולהעשירו במידע אודות שנת ההקמה, לאיזו קבוצת מסעדות משויכת המסעדה, ההשראה והסגנון הקולינארי, כמה מילים על השף וכן הלאה.

טיפ הזהב: עיצוב אתר המתכתב עם סגנון ואווירת המסעדה

כל מסעדה מאופיינת בעיצוב שונה בהתאם לסגנון האוכל המוגש והאווירה שרוצים ליצור. בבעלותכם ביסטרו צרפתי או מסעדת פועלים? מסעדה איטלקית או דיינר אמריקאי? סביר להניח כי עיצובה הייחודי של המסעדה מגיב לאופייה וסגנונה הספציפיים. כך רצוי לעשות גם עם האתר, ולעצבו באופן כזה שיתמוך את הסגנון והאווירה שבמסעדה.

אז אילו מנות מככבות בתפריט היומי שלכם? אצלנו ב-real media מוגשת היום בניית אתרים למסעדות! בכל שאלה לגבי תהליך העבודה – מהפלטפורמה על בסיסה אנחנו בונים ועד זמני הביצוע, פנו אלינו כעת – 03-5600-444