כמה פעמים בשבוע האחרון יצא לכם להגיד אחד או יותר מהמשפטים הבאים: "יש לי המון משימות אך אין לי זמן!", "לנהל עסק זה לא משחק ילדים", "לו רק היו יותר מ-24 שעות ביממה", "איך אני אמור להספיק את כל מה שיש לי לעשות?". נו, מצליחים לשמוע את עצמכם? כל עוד יש בבעלותכם עסק, אנחנו מנחשים שכן. 

זמן הוא משאב נדיר, יקר ובעיקר מוגבל, כך שעליכם לנהל אותו בצורה רגישה, מחושבת ואחראית. ב-Real media אמנם אין לנו את הכישורים לייצר עבורכם יותר זמן, אך יש לנו ניהול מדיה דיגיטלית שיחסוך לכם הרבה ממנו.  

ניהול מדיה דיגיטלית: מה זה אומר בפועל?

לכל עסק – קטן, בינוני או גדול, יש (או לפחות צריך להיות) פרופילים עסקיים ברשתות החברתיות. העובדה כי העמודים קיימים לא אומרת בהכרח כי הם פעילים, ובעיקר לא אומרת שניתן להפיק מהם תועלת.

כבעלי עסקים, הדבר האחרון שיש לכם פנאי עבורו הוא לחשוב על קופי מדויק, לעצב מודעה אטרקטיבית, לשתף תמונות ולהגיב לשאלות הגולשים, וזה מובן.

בדיוק כאן נכנס לתמונה שירות ניהול מדיה דיגיטלית שמהותו פשוטה: האחריות על ניהול העמודים עוברת מכם, אלינו. במסגרת השירות, אנו נבצע עבורכם ובשמכם את הדברים הבאים:

  • הקמת עמודים ברשתות החברתיות (במידה שטרם הקמתם כאלו בעצמכם)
  • כתיבתם פוסטים ממוקדים המכוונים לקהל היעד ומניעים לפעולה
  • עיצוב גרפי מקצועי ומרשים לפוסטים המשותפים
  • מענה על הודעות המתקבלות על ידי משתמשים המתעניינים בשירותיכם ועוד…

"אני יכול לעשות את כל זה בעצמי. למה שאשלם על זה כסף?"

אין ספק, אתם יכולים לקחת על עצמכם את כל הנושא הזה של ניהול מדיה דיגיטלית. ואכן, ישנם בעלי עסקים שתחילה מנהלים את התוכן בעצמם, אך תוך זמן קצר מאטים קצב (כי מה לעשות, ישנם דברים דחופים יותר לטפל בהם), וכך העמודים נראים "נטושים".

מעבר לכך, יש להבין כי ישנם פערים עצומים (!) בין ניהול מדיה המבוצע על ידי אנשי מקצוע, ובין ניהול עצמאי שבעל העסק עושה "על הדרך".

עם בחירתכם בניהול מקצועי, אתם נהנים מכל העולמות:

  • יש מי שעושה בשבילכם – אתם לא צריכים להטריד את עצמכם כמה פוסטים העליתם השבוע ואם הלקוחות שלכם קיבלו מענה ל-PM: במסגרת ניהול מדיה דיגיטלית יש מי שדואג מא' ועד ת' לכל מה שצריך. 
  • תוצאות מרשימות – ניהול העמודים ברשתות החברתיות לא מתבצע על "אוטומט", אלא על בסיס אסטרטגיה שגובשה ותואמה אתכם. באמצעותה, ניתן יהיה להגיע ליעדים שתגדירו, ועם ניהול מקצועי ובלתי מתפשר בהחלט ניתן להגיע אליהם.

אתם לא זוכרים מתי בפעם האחרונה קיבלתם LIKE על פוסט ששיתפתם? אין ספק כי שירות ניהול מדיה דיגיטלית של Real media עשוי להתאים לכם. למידע נוסף אודות השירות, התקשרו כעת – 03-5600-444