דמיינו לעצמכם שיזמים וקבלנים היו מקימים בניינים, ורק לאחר השלמת הפרויקט היו מתעכבים על השאלה הבאה: "אוקיי, יש לנו בניין מרשים בהחלט! מה צריך כעת לעשות בכדי להבטיח את יציבותו ועמידתו בתקני הבטיחות?". מבלי להכיר אתכם, אנחנו מנחשים כי לא רק שלא הייתם מוכנים לגור או לעבוד בבניין כזה, אלא שגם הייתם ממהרים להזהיר את אלו שהביעו בו עניין.

ההקדמה הזו אולי גורמת לכם להרים גבה ("בסך הכל רציתי לדעת מה הקשר בין בניית אתרים לקידום בגוגל!"), אך היא נועדה להמחיש בפניכם עיקרון פשוט: יש קשר ישיר בין האופן שבו נבנה האתר ובין פוטנציאל הקידום שלו בגוגל. מדובר אמנם על שתי פעולות שונות, אך פוטנציאל הקידום נקבע בהתאם לבחירות המתקבלות במעמד בניית האתר. 

אתם נמצאים בשלב בניית אתרים? אל תשכחו את הקידום

"קודם כל תבנה לי אתר, אחר כך כבר אחליט מה אני עושה איתו" – זהו משפט שלא מעט בעלי עסקים אומרים לבוני האתרים. הדבר הראשון שחשוב לדעת הוא שאתר שאינו מקודם (בשיטה אורגנית או ממומנת), כמעט שחסר משמעות. הדבר השני שחשוב לדעת הוא שעם בניית האתר יש להביט כמה צעדים קדימה. ומה זה אומר בפועל? 

כל אתר (ממש כמו מבנה) נשען על תשתית מסוימת. ישנן תשתיות יציבות, חזקות ומבטיחות, וגם כאלו שקצת פחות. כבעלי עסקים שצפויים להתחדש באתר, אין ספק כי משאלתכם היא ליהנות מהתשתית הטובה ביותר – זו שעשויה לתרום באופן ישיר לקידום האתר שלכם. התשתית עליה אנו מדברים היא המערכת/פלטפורמה wordpress שידועה כידידותית מאד בכל הקשור לקידום אתרים. הודות לשלל התוספים שניתן לצרף לאתר, הסיכוי כי google "יאהב" את האתר שלכם (כלומר, יקדם אותו), גבוה עד מובטח! 

אילו דברים נוספים עשויים להשפיע על קידום האתר?

כאמור, כבר בראשית תהליך בניית אתרים יש לחשוב על הצעד הבא: קידום האתר. אז הצעד הראשון שעליכם להבטיח הוא בניית אתר הנשענת על וורדפרס, אך ישנם דברים נוספים שעשויים לתרום לקידומו:

  • ניווט נוח ופשוט לגולש כשם שחנויות פרטיות ומוסדות ממשלתיים משקיעים בביסוס התמצאות קלה (על ידי צורת המבנה, החלוקה הפנימית, שילוט וכיוצא בזה), כך חשוב לעשות זאת באתר האינטרנט. בעוד אתר המאופיין בניווט פשוט, נגיש וידידותי בהכרח יתרום לקידום, אתר המאופיין ב"כאוס" ובמבנה חסר היגיון, יעשה בדיוק את ההיפך. 
  • מחקר ביטויים כן, את המחקר הזה עושים לפני/במהלך בניית האתר. התוכן שישולב באתר חייב להתבסס על ביטויים חזקים הרלוונטיים לקטגוריה אליה משויך האתר/העסק. באותה הנשימה, יש להשקיע בתוכן איכותי, כאשר הפרשנות לאיכות היא הערך שניתן לגולש. 
  • מהירות האתר אי אפשר לדבר על בניית אתרים מבלי לדבר על מהירותם. ממש כמו על מסלולי הריצה: מי שמהיר דוהר קדימה אל פודיום המנצחים, בעוד האיטיים נשארים הרחק מאחור…

כפי שאתם מבינים, קיים קשר חזק ומשמעותי בין בניית אתרים וקידומם. לשיחת ייעוץ בנושא בניית אתר, התקשרו כעת – 03-5600-444