לפני שהגעתם לכאן יצא לכם לשוטט באינטרנט ולהתרשם מאתרים של חברות שונות? במידה שכן, לבטח נוצרה אצלכם התחושה כי איכשהו כל החברות מקצועיות, מנוסות וסופר-מומלצות. ואתם, שרק רוצים לבחור חברה לעשות איתה דרך ולבנות איתה אתר, מתקשים לקבל החלטה. 

אנחנו ב-Real Media מכירים בערכו ונדירותו של הזמן, ושמחים לשתף אתכם במספר טיפים שיחסכו לכם אותו. כבר זמן רב שאתם רוצים להקים אתר תדמית לעסק או שמשאלתכם לסחור באינטרנט? עקבו אחר הדגשים הבאים לבחירת חברה לבניית אתרים

ארבעה דגשים לבחירת חברה לבניית אתרים

יש לכם 15 דקות פנויות? כי זה כל מה שתצטרכו בכדי להעריך את מקצועיותה של חברת בניית האתרים:

  • התרשמו מ"נתונים יבשים" הדבר הראשון שאנחנו ממליצים לכם לעשות הוא להעמיק בשני עמודים: דף הבית ועמוד האודות של חברה לבניית אתרים. בעמודים אלו משותפים נתונים "יבשים" אודות החברה ומי שמוביל אותה. העריכו אותה בהתאם להכשרות המקצועיות, שנות הניסיון, סוגי השירותים, פרויקטים שבוצעו ומספר הלקוחות להם העניקה שירות. "קורות החיים" הוא הסנן הראשון, כאשר רק במידה שהחברה עמדה בציפיות/קריטריונים שלכם, כדאי להמשיך להעמיק בה. 
  • בלוג מקצועי תודו שזהו לא משהו שחשבתם עליו (וגם אם כן, הוא בטח לא מוקם בחלקו העליון של הצ'ק ליסט שלכם). בכל אתר בית ישנו מאגר של תכנים מקצועיים שנועדו לתת לכם וליתר הגולשים – ערך. הציצו בבלוג, קראו תכנים (גם אם ברפרוף) והעריכו את מקצועיותה של החברה בהתאם לאיכות המידע שהיא משתפת. תיאלצו לסלוח לנו על הספויילר, אך כבר תראו בעצמכם כי ישנן חברות לבניית אתרים המשתפות מידע מעניין ומעשיר, לצד אלו המומחיות בעיקר בגיבובים. 
  • פרויקטים שבוצעו מכירים את זה שאתם נכסים לאתר והתגובה הראשונה שלכם היא "וואו!"? האתרים שריגשו והלהיבו אתכם נבנו על ידי חברות מקצועיות העוסקות בבניית אתרים. העובדה הזו אמורה לשמח אתכם, שכן כל עוד תבחרו נכון תוכלו גם אתם להתגאות באתר המייצר אצל הגולשים תגובה שכזו. בלשונית "תיק עבודות" / "פורטפוליו" / "פרויקטים", מציגות החברות השונות את האתרים שהן בנו. תנו לעיניים, ללב ולתחושת הבטן לקבוע עבורכם איזו חברה נכונה לכם.
  • שאלו שאלות שנעשה את הקפיצה מהתרשמות וירטואלית להתרשמות טלפונית? דרך נוספת להעריך את מקצועיותה של חברה לבניית אתרים היא עם שאילת שאלות. ולמה הכוונה? לפני שאתם יוזמים את השיחה, עשו שיעורי בית קצרים בנושא מסוים הרלוונטי לתחום עיסוקה. לדוגמא: יתרונות בולטים של מערכת התוכן וורדפרס בהשוואה לאחרות. בהתאם לאיכות ועומק התשובה שתינתן לכם, קבעו אם החברה יודעת על מה היא מדברת או שקצת פחות.

 

ואם כבר זרקנו ספויילרים, הרשו לנו לחטוא באחד נוסף: Real Media – חברה לבניית אתרים, עומדת בכל התנאים והדגשים שחלקנו אתכם. אז שנכיר? 03-5600-444