אוטומציה של תוכן בקידום אתרים

תוכן עיניינים

המשאב החשוב ביותר לבעלי עסקים ובמיוחד לבעלי עסקים קטנים הוא חסכון בזמן, חסכון בעלויות עובדים ובסופו של דבר חיסכון בכסף. אוטומציה הופכת להיות כלי דומיננטי שבעלי עסקי משתמשים בה כדי ליצור חסכון במשאבים הללו, ישנם הרבה אפשרויות בתחום אוטומציה לעסקים שעוזרות לחסוך משאבים בתחום הדיגיטל.

גם בכתיבת מאמרים ניתן ליצור אוטומציה, כתיבת מאמרים היא הנושא החשוב ביותר בקידום אורגני, כדי להפוך את האתר שלכם לאתר שנמצא בדירוג גבוה מאוד יש לכתוב מאמרים בצורה נכונה ובכך אנו גם מספקים לגולשים שלנו ערך מוסף וגם ״קורצים״ לגוגל וכתוצאה מכך אנו משפרים את הקידום האורגני של אתרנו.

קביעת שיחת ייעוץ בחינם עם מומחה לבניית אתרים
העסק שלך הוא מיוחד, נלמד את הצרכים שלכם ונפיק לכם הצעת מחיר שמותאמת במיוחד לצרכים שלכם!

אך נקודה חשובה מאוד בקידום האורגני של האתר שלכם היא תזמון הפוסטים ויש לכך מספר סיבות:

  • תזמון פוסטים לא יוצר ״חורים״ בין הפוסטים- קידום אורגני הוא כלי לקידום לטווח ארוך, לכן צריך להשקיע בו ולהתמיד בו. לכן כתיבת פוסטים רבים מראש ותזמון העלאה שלהם תיצור עדכון תכוף במאמרי האתר וזה יתבטא בדירוג של גוגל.
  • תזמון פוסטים תיצור אינטרקציה טובה יותר עם הגולשים שלכם- כאשר תתזמנו את המאמרים שלכם ואפילו תעשו זאת בסדר כרונולוגי מסוים שיבנה עניין ואינטרקציה עם הגולשים שלכם.
  • תזמון פוסטים יכולה לפנות לכם זמן רב כדי לנהל דברים אחרים, ברגע שכתבתם כמות גדולה של מאמרים ואתם מתזמנים אותם בצורה מסוימת – יהיה לכם זמן רב עד שתצטרכו לכתוב מאמרים חדשים וכך תוכלו לעסוק בנושאים אחרים שמעסיקים אתכם.

איך לתזמן את המאמרים שלי?

אופציה ראשונה לתזמון המאמרים היא הדרך הידנית והפחות מומלצת: פשוט לקחת לוח שנה (דיגיטלי או פיזי) ולסמן ימים מסוימים שבהם תעלו את הפוסטים, אפשר גם ליצור התראה בטלפון וכדומה.

אני לא ממליץ על האופציה הזאת כי האופציה הבאה שאציג בפניכם היא קלה יותר, אין בה מקום לטעויות (אולי רק טכניות והן גם נדירות) והכל יהיה מוכן ברגע שתבחרו לעלות את הפוסט -אוטומציה.

האופציה השנייה היא כמובן תזמון אוטומטי של הפוסטים באמצעות מערכת הוורדפרס, כל מה שעליכם לעשות הוא לעלות את המאמר ולבחור תאריך מדויק שהיא תפורסם, נשמע טוב? אם כן אז הנה בפניכם מדריך איך לעשות זאת:

איך יוצרים תזמון אוטומטי באמצעות וורדפרס?

שלב ראשון הוא כניסה למערכת הוורדפרס שלכם, אם אין ברשותכם את פרטי הכניסה שלכם, בדקו אותם עם החברה לבניית אתרים שבנתה לכם את האתר, או עם חברת האחסון שמאחסנת את האתר שלכם בשרת שלה.

נתחיל בכך שנעלה את המאמר לאתר שלנו, כשאנו בלוח הבקרה מה שאנו צריכים לעשות הוא ללחוץ על כפתור ״פוסטים״ אשר נמצא בצד ימין של המסך שלנו כמו בתמונה:

כאשר הגענו לדף הפוסטים נלחץ על הכפתור ״פוסט חדש״ כדי לפתוח דף פוסט חדש למאמר שלנו.
בדף שנפתח נמלא את הטקסט של המאמר, כמובן לא לשכוח כותרות (כותרת 1,2 וכן הלאה) הדגשות וכדומה.

השלב האחרון הוא איך מתזמנים את המאמר לזמן שבו נרצה שיופיע, אם נסתכל בצד השמאלי של המסך נראה מלבן אפשרויות ובו הכותרת היא ״פרסום״.
בתוך המלבן ניתן לראות סמל של לוח שנה ולידו רשום ״פרסום״ כאשר נלחץ על עריכה, נוכל לשנות את תאריך הפרסום של המאמר ובכך לתזמן אותו.

כמו שניתן לראות אתם יכולים לבחור תאריך ושעה של התזמון, שימו לב בהגדרות שמערכת הוורדפרס שלכם מותאמת לשעה ולתאריך באזור הזמן שלכם כדי שתהיה התאמה.

בסוף התזמון לחצו על פרסום וכעת אין צורך לעשות עוד לא דבר אחד, והמאמר יפורסם בתאריך ובשעה שבה בחרתם.

חסכון בזמן וקידום משופר

וורדפרס היא מערכת ניהול המתאימה את עצמה לצרכים של המשתמשים שלה, ולא סתם רוב אתרי העולם בנויים על תשתית של בניית אתרי וורדפרס.

וגם בוורדפרס יודעים שתזמון מאמרים הוא נושא חשוב מאוד לכל אדם העוסק בקידום אורגני או אפילו מנסה לקדם עצמאית את האתר שלו בלבד. ולכן הוסיפו את האפשרות לתזמון אוטומטי.

אז אם כך, עכשיו אנחנו יודעים שתזמון מאמרים גם משפר את הקידום האורגני של האתר שלכם וגם חוסך לכם זמן יקר שאותו תוכלו לנצל כדי לקדם דברים נוספים הקשורים בעסק שלכם או בחיים האישיים שלכם וזה כמובן- שווה זהב.

אולי יעניין אותך גם

סימו נעים

סימו נעים

מנהל פרויקטים ומפתח בחברת "ריל מדיה" - בניית אתרים שמביאים תוצאות. עוסק בתחום בניית האתרים מזה 3 שנים. אוהב מחשבים, גאדג׳טים ואנשים (מנסה לשלב בין השלושה). משתדל להקדיש כל רגע פנוי בטיולים מסביב לעולם, חובב ספורט וכדורגל בפרט (רק הפועל) . שחקן פיפ״א מחונן ומעריץ סרטי Marvel.