שיפור המרות

שיפור המרות באתר אינטרנט (Conversion Rate Optimization) הוא נושא שחשוב לכל בעל אתר אינטרנט בעולם, CRO אומר כמה מהגולשים עשו את הפעולה שאנו רוצים שהם יעשו.

זה יכול להיות מגוון פעולות, השארת פרטים, הוספת מוצר לסל הקניות, רכישת המוצר בפועל, הרשמה לניוזלטר ועוד.
כל בעל אתר בוחר את היעד שלו ועל פי היעד בוחן את יחס ההמרה לפעולה באתרו, את יחס ההמרה נהוג לחשב באחוזים.

למה לבצע שיפור ליחס ההמרות?

היתרונות בכך הם ברורים: בכך שיחס ההמרה יהיה גבוה יותר, העסק שלכם ירוויח יותר.
יותר לקוחות פוטנציאלים (לידים), יותר מכירות, יותר אנשים בניוזלטר- כל אלו הם חדשות טובות לעסק באשר הוא.

בנוסף החזר ההשקעה (ROI) יגדל כאשר יחס ההמרה ישתפר, וכך אתם וגורמים נוספים תוכלו לבחון את יעילות האתר של העסק שלכם ואת יעילות ההשקעה שלכם.

מה ברילמדיה עושים כדי לשפר המרות?

קודם כל ולפני הכל נרצה להכיר אתכם, את העסק שלכם ואת האתר שלכם מהיסוד כדי שנוכל לבצע את הפעולות המתאימות ביותר ולהתאים עבור האתר שלכם את הפעולות לו הוא זקוק כדי לשפר המרות.
חלק מהפעולות שאנו מבצעים:

  1. כפתורי וטפסי הנעה לפעולה (Call To Action)- אנו נתאים עבור אזורים באתר שלכם את שיטת ההנעה לפעולה היעילה ביותר לכל אזור.
    לדוגמא: כפתורי ״רכישה עכשיו״, ״הירשם עכשיו״, ״פנה אלינו עוד היום״ וכדומה.
  2. פופאפים- נבנה עבורכם פופאפים אשר אינם יציקו לגולש, אלא באמת יגרמו לו להשאיר את פרטיו כדי לקבל מענה מכם.
  3. אייקונים- נוסיף לאתרכם אייקונים של טלפון/ווטסאפ/פייסבוק/מייל וכדומה כדי שהגולש יוכל לפנות אליכם בקלות דרך המחשב או דרך הטלפון (התאמה רספונסיבית).
  4. שיפור מהירות האתר– גולש באתר איטי הוא גולש מתוסכל, גולש מתוסכל לא ישאיר פרטים ולא ירצה לבלות עוד רגע אחד באתרכם.
  5. שימוש בהאצה לפעולה- הודעות כמו ״נותרו רק עוד 5 מוצרים במלאי״ או ״ המבצע מסתיים בעוד שעה״, יגרמו לגולש להאיץ את הפעולה שלו ולבצע אותה מהר יותר.
  6. ניתוח יחס ההמרה- ננתח את יחס ההמרה לפני תחילת השיפור ולאחר השיפור באמצעות כלים כמו Google Analytics, Hotjar וניסוי וטעייה (A/B Testing).