נדירים האנשים שלא שמעו על הפלטפורמה הגדולה ביותר בעולם לבניית אתרים ולבניית חנות וירטואלית, הלא היא וורדפרס. וורדפרס רכשה לעצמה לאורך השנים מאות אלפי לקוחות נלהבים ואוהדים מושבעים, משום שהיא מקפידה להציג בפניכם ממשק נוח ביותר לתפעול, והם בתמורה מחזירים לה אהבה דרך פתיחת עוד ועוד חנויות וירטואליות. אם גם אתם בעלי עסקים שמתעניינים בבניית חנות וירטואלית על גבי וורדפרס, הנה כמה דברים שחשוב שתדעו גם לפני בניית החנות, גם במהלך הבנייה, וגם לאחריה.

בניית חנות וירטואלית עם וורדפרס – יותר פשוט ממה שחשבתם

אנשים רבים עלולים להיבהל מהרעיון של בניית חנות וירטואלית על גבי וורדפרס בעצמם, אבל כאן בדיוק אנחנו נוגעים בנקודה הראשונה והחשובה ביותר בעניין – מדובר על משימה הרבה יותר פשוטה ממה שאתם אולי יודעים כרגע.

לא בכדי הפכה וורדפרס לפלטפורמת בניית האתרים המובילה בעולם. היא מאפשרת גישה נוחה לכל עמוד ועמוד, מאות אפשרויות עיצוב אתר, מערכת אבטחה נוחה לתשלום, תמיכה נרחבת ומהירה ביותר על ידי צוות מיומן, ואולי החשוב ביותר מכולם – כל זה בחינם. רגע לפני שאתם נבהלים, חשוב שתדעו שבניית חנות וירטואלית עם וורדפרס היא טובה ופשוטה, וגם לכם כדאי לנסות אותה.

מה מחכה לכם בבניית חנות וירטואלית בוורדפרס?

עולם שלם של אפשרויות ייפתח בפניכם ברגע שתחליטו שאתם בונים את החנות הוירטואלית שלכם בוורדפרס. תוכלו לבחור כאן בעמודי אינטרנט הכרחיים לכל חנות – עמוד אודות, עמוד יצירת קשר, עמוד שיציג את כל המוצרים העומדים לרכישה דרך החנות, עמוד עם עגלת הקניות, מעבר לתשלום מאובטח ועוד. כל אלו הם עמודים הכרחיים על מנת שהחנות שלכם תוכל לעבוד בצורה מצוינת גם בזמן הבנייה וגם בזמן השימוש של הגולשים בפועל.

SEO ובניית חנות וירטואלית בוורדפרס

המערכת של וורדפרס עובדת מצוין עם כל נושא הקידום האורגני, כך שהיא יכולה להתברג בצורה פשוטה ביותר במעלה תוצאות החיפוש של גוגל. היערכו עם ביטויי מפתח עוד לפני בניית החנות, כך שתוכלו לשלב אותם בצורה טבעית בתוך החנות שלכם, כך שתוכלו לדעת שהקידום עובד עבורכם מהרגע שבו החנות תצא לשוק.

מיתוג חנות וירטואלית וקישור שלה לעסק שלכם

אם בניית חנות וירטואלית היא צעד נוסף בדרך שלכם להגדיל את העסק הקיים שלכם, חשוב שתזכרו שהחנות צריכה להתכתב בצורה לא פחות ממושלמת עם העסק הקיים שלכם. עבדתם קשה על מיתוג, לוגו, צבעוניות וחיבור רגשי וטבעי של הלקוחות אליכם, ודרך חנות וירטואלית אתם יכולים לוודא שכל זה ממשיך להתרחש גם בפלטפורמת הרכישות החדשה שאתם עומדים להציע להם

המיתוג, הצבעוניות, הלוגו, ערכי העסק והאלמנטים העיצוביים הנוספים שקשורים אליו – כל אלו אמורים לבוא לידי ביטוי גם בחנות שאתם בונים, בין אם בוורדפרס ובין אם בכל פלטפורמה אחרת. ככל שיהיה קשר ישיר יותר בין החנות לבין המותג הקיים שלכם, כך הכניסה שלה לשוק תהיה הרבה יותר טבעית, תמשוך אליה הרבה יותר גולשים, ובהתאם גם תגדיל בצורה משמעותית את הרווחים שלכם.

בניית חנות וירטואלית בוורדפרס עם חברה מקצועית

אם כל זה נשמע לכם מסובך מדי, או שאין לכם זמן לעשות את זה בעצמכם, חשוב שתערבו בעניין חברה מקצועית שעוסקת בתחום בניית אתר וורדפרס ויודעת איך לעשות את זה בצורה כמה שיותר נכונה לעסק שלכם. ניתן למצוא היום חברות רבות, כמו ריל מדיה למשל, שיש להן את הידע, הניסיון והמקצועיות הספציפיים לבניית חנות וירטואלית בוורדפרס, מה שיכול להפוך את החיים שלכם להרבה יותר פשוטים וקלים. שיהיה בהצלחה!