כשאתם עוצמים עיניים, אתם רואים בבירור את אתר הבית החדש שלכם: עמוד הבית המרשים, סרגל הניווט הידידותי למשתמש, עמוד האודות האינפורמטיבי, גלריית התמונות והסרטונים, פרטי יצירת הקשר ועוד. בכדי שגם לקוחותיכם יוכלו לראות את מה שאתם רואים, עליכם לתקשר את משאלותיכם ובקשותיכם לבונה האתרים. למקרה שאתם תוהים לעצמכם כעת: "למה אוכל לצפות עם תהליך בניית אתרים?", לנו יש תשובה בשבילכם. 

בניית אתרים עם בונה אתרים – איך זה עובד?

פירוט שלבי התהליך מא' ועד ת' ככל הנראה יתיש אתכם ויהיה בעבורכם חסר ערך. לכן, אנו בוחרים לשתף אתכם בדגשים חשובים שכדאי לכם מאד (!) לאמץ לאורך תהליך העבודה המשותף. אז כן, גם לכם יש חלק בדבר הגדול הזה שנקרא "בניית אתר". מוכנים לדעת מהו?

  • דברו את החלומות שלכם כאמור, למרות שהאתר טרם נבנה, אתם כבר יכולים לראות אותו. כלומר, אתם יודעים מה אתם רוצים (גם אם באופן חלקי). בשלב הראשון, חשוב שתשקפו לבונה האתרים את הציפיות שלכם. זהו המקום להדגיש כי שלב האפיון מתחלק ל-2 חלקים: הצגת הצרכים, הרצונות, הבקשות והציפיות שלכם מהאתר, ואילו החלק השני של האפיון יתמקד בניתוח המתחרים שלכם, גיבוש קונספט עיצובי וכיוצא בזה.
  • שלושת הגדולים: תשתית, תוכן, עיצוב אז במה בעיקר כדאי להשקיע – בתשתית האתר, בתוכן שלו או בעיצוב? אלו מכם שהניחוש שלהם הוא "בכולם במידה שווה!", צודקים. השקעה בכל אחד מאלו הכרחית (!) להצלחת האתר, כאשר הפרשנות להצלחה היא אתר שהגולשים ייהנו לצרוך ממנו מידע (חווית גלישה!) ושמתאים לסטנדרט של גוגל. ואיך אנחנו מבטיחים את זה? בניית אתרים מבוססת וורדפרס, השקעה בעיצוב שיעניק לכם בידול והשקעה אדירה בתוכן שיעניק לאתר זהות.
  • בוני אתרים מעודדים מעורבות העולם מתחלק לשניים: בעלי העסקים שממתינים בסבלנות שישלח להם קישור לתוצר הסופי – אתר בית, ובעלי העסקים שדוגלים במודל עבודה של מעורבות מלאה בתהליך. מאחר שאתר נבנה בטכניקה של "שכבה על גבי שכבה", כדאי לתאם עם בונה האתרים שיחות מעקב/פגישות עבודה, במהלכן יוצגו בפניכם הדברים שבוצעו עד לנקודת הזמן הספציפית. המטרה היא להפוך אתכם שותפים לתהליך, להציג בפניכם את ההתקדמות, ובעיקר לאפשר לכם להביע את דעתכם על הביצועים. עם אישורכם, העבודה תמשיך כמתוכנן. 
  • כן, אתם רוצים ללמוד על מערכת האתר "אני גם ככה לא הולך להתעסק בזה, אין לי צורך בהדרכה על האתר!" – מצליחים לשמוע את עצמכם אומרים את המשפט הזה עם סיום הפרויקט? גם אם אתם מתכננים להפקיד את ניהול ותחזוקת האתר אצל בונה/מקדם אתרים, חשוב שתכירו את המערכת לפיה הוא פועל. תרצו להעלות מאמר, לשתף תמונות חדשות בגלריה או לעדכן טלפון חדש בעמוד יצירת קשר? תוכלו לעשות זאת בעצמכם.

 

אנחנו ב-realmedia מתמחים בביצוע פרוייקטים של בניית אתרים! למידע נוסף אודות שיטת העבודה שלנו ושיחת ייעוץ ללא התחייבות, התקשרו – 03-5600-444