חנות אינטרנטית כבר הפכה ממזמן לאחד הנכסים הדיגיטליים הכי חשובים לכל עסק באשר הוא. בין אם מדברים על עסקים שמגיעים מעולם המחשבים, ההייטק והטכנולוגיה, ובין אם מדובר על עסקים שמגיעים מעולמות אחרים, כמו מתנות, מוצרי קוסמטיקה, ביגוד, הנעלה ועוד – חנות אינטרנטית היא חלק מרכזי וחשוב בכל אחד מאחד מהם.

בעזרת חנות וירטואלית ניתן להגדיל בצורה משמעותית ביותר את הרווחים של העסק, ולגרום לו להיות נוכח באחת הפלטפורמות הכי חזקות של המאה ה-21: האינטרנט. הנה כמה מערכות לבניית חנות וירטואלית שאסור לאף בעל או בעלת עסק לפספס.

חנות וירטואלית עם שופיפיי

שופיפיי אולי מוכרת לכם מכל מיני רכישות שעשיתם בעצמכם בתור לקוחות, וזה לא קורה סתם – שופיפיי היא המערכת השניה בגודלה בעולם לבניית חנות אינטרנטית.

שופיפיי מציעה ממשק סופר נוח לבניית החנות, כך שגם מי מבעלי העסקים שאינו מתמחה בתכנות או בניית אתרים יוכל להסתדר איתה מאוד בקלות.

שופיפיי ידועה בשל מערכות האבטחה הנהדרות שלה, וכן בזכות הפשטות והקלות שבשימוש המערכת שלה, ולכן עשרות אלפי עסקים מסביב לעולם נעזרים בה הן בתחילת דרכם והן לאחר מכן.

וורדפרס – בטוח שכבר שמעתם עליה

וורדפרס יצרה לעצמה שם מוביל בעולם הבנייה של חנות אינטרנטית, ויש לכך סיבה מצוינת – מדובר כאן על מערכת חינמית שיכולה לשמש מאות אלפי בעלי עסקים בלי לרכוש ידע מוקדם בתחום.

וורדפרס דואגת לאורך כל הזמן לעבוד עוד ועוד למען הגעה לנוחות ונגישות מקסימלית בכל הנוגע לבניית חנות וירטואלית דרכה, כך שעצם הגעתה למעמד המערכת המובילה ביותר לבניית חנות וירטואלית היא בכלל לא דבר מפתיע.

עם וורדפרס אתם יכולים להיות בטוחים שהחנות שלכם בדרך להיות לא רק יפה ומעוצבת, לא רק נוחה לשימוש ונגישה לכל גולש או גולשת, אלא גם מאובטחת ומעניקה רשת ביטחון גם לכם וגם לגולשים והגולשות שלכם.

נציגות ישראלית בחנות אינטרנטית – האם היא קיימת?

היום אין שום צורך להסתמך רק על מערכות שמגיעות אלינו מחוץ לארץ, משום שגם בישראל קמו שלוש פלטפורמות נהדרות לבניית חנות אינטרנטית, והן אישופ, konimbo ו-cashcow.

שלושת הפלטפורמות אמנם יאפשרו לכם הקמה הרבה, אבל הרבה יותר פשוטה של החנות שלכם, משום שהן מתבססות כולן על השפה העברית, אולם הן מביאות איתן שני דברים שחשוב מאוד לקחת בחשבון:

  1. התשלום עבור בניית החנות דרכן יהיה הרבה יותר גבוה מאשר דרך הפלטפורמות האחרות.
  2. כל אחת משלושת החברות הללו מגדירה את עצמה הבעלים של החנות שאותה אתם בונים, כך שאתם בעצם הופכים תלויים בגורם שאינו קשור כלל וכלל לעסק שלכם.

היות ומדובר כאן על שתי נקודות חשובות במיוחד, הרבה בעלי עסקים מעדיפים שלא לבנות את החנות שלהם דרך אותן שלוש פלטפורמות ישראליות, על אף היותן תוצרת כחול לבן.

איך בוחרים באחת מתוך כל המערכות לבניית חנות וירטואלית?

בחירת המערכת שדרכה תבנו את החנות הוירטואלית שלכם היא אכן בחירה קשה. בסופו של דבר, מדובר כאן בצעד משמעותי לעסק שלכם, שיכול להגדיל אותו בכמה וכמה רמות.

עצם המחשבה על כך שתעשו בחירה לא נכונה עלולה להבהיל מאוד, ולכן רגע לפני שאתם בוחרים – כדאי להשקיע מחשבה נוספת על הפלטפורמה שהכי מתאימה לעסק שלכם.

חשוב שתקחו בחשבון קריטריונים חשובים שונים, כמו נוחות, עיצוב, אבטחה ועוד, ואם אתם לא בטוחים איך לעשות את זה בעצמכם – מומלץ לפנות לאנשים שעוסקים בבניית אתרים בצורה מקצועית.

באופן הזה, תוכלו לסמוך עליהם שהם יוכלו לעשות את הבחירה הטובה ביותר עבור העסק שלכם, גם עבור תשלום. בהצלחה!