הגעתכם אל עמוד ספציפי זה אינה מקרית: ככל הנראה, אתם בעיצומה של השוואה בין חברות המתמחות בבניית אתרים. אז ראשית, הרשו לנו לברך אתכם על החלטתכם לחדש את העסק באתר, ומניסיוננו, הקמת אתר מרגשת לא פחות מהקמת עסק. שנית, דעו כי צפוי לכם תהליך שהצלחתו מותנית גם בשיתוף הפעולה שלכם עם בוני האתרים.

אנחנו מניחים שראשכם לבטח גדוש בשאלות שאתם רוצים לשאול. באותה הנשימה, גם לחברת בניית האתרים ישנן שאלות שהיא מוכרחה לשאול אתכם, כאשר המענה עליהן הכרחי לביסוס אסטרטגיית העבודה. השאלות שנשאל אתכם בנושא בניית אתרי וורדפרס לעסקים? כאן לפניכם. והתשובות? בתוככם. 

שאלה מספר 1: מה אתם צריכים?

אנחנו מנחשים שלא תופתעו לגלות כי בניית אתר לעסק מתחילה באפיון צורך. בשלב זה, כשמטרתנו היא להבין את ה"מה", נבקש מכם לספר לנו בקוויים כלליים למה אתם מצפים. לדוגמא: אתר תדמית קלאסי בהיקף עשרה עמודים. נדגיש כי כל אתר – מכל סוג, בכל גודל ובכל מערכת תוכן, מוכרח להתבסס על אפיון מקדים. בעת שנקבל מכם את ה"מה", נוכל לגבש עבורכם את ה"איך": אסטרטגיית בניית אתר. 

שאלה מספר 2: באיזה מקום תרצו שנבנה עבורכם אתר?

מובן כי מקומו של אתר אינטרנט הוא באינטרנט, אך כוונתנו במקום היא לדבר אחר: מערכת התוכן. לא נלאה אתכם בפרטים טכניים (שככל הנראה, אין לכם בהם כל עניין), אך בגדול ישנן כמה פלטפורמות לבניית אתרים – חלקן מומלצות יותר, חלקן פחות וחלקן כלל לא. המערכת הפופולארית ביותר היא ללא ספק וורדפרס, וחברתנו בונה אתרים על בסיס תשתית זו. גם אם תשובתכם לשאלה המופיעה בכותרת תהיה: "ברור שוורדפרס", נציג בפניכם את יתרונותיה וחסרונותיה מנקודת מבט מקצועית, כך שתזכו בוודאות מלאה כי בחרתם את המדויק ביותר עבורכם. 

שאלה מספר 3: מתי תרצו שהאתר יעלה?

אתם רוצים את האתר באוויר בעוד כשבועיים, חצי שנה או בתקופת החגים בשנה הבאה? גיבוש אסטרטגיית בניית אתרי וורדפרס לעסקים, מתבסס גם על תכנון זמנים יסודי ומפורט. מדוע חשוב לנו לתאם אתכם ציפיות באשר לתזמון השקת האתר?

  • חובתנו לשקף בפניכם אם הדד-ליין שלכם ריאלי בהתאם לסוג האתר שאתם רוצים שנבנה עבורכם
  • הזמן קצר והמלאכה מרובה? כל עוד יתאפשר לנו, ניתן עדיפות לפרויקט שלכם כך שנוכל להשלימו בתאריך היעד שלכם
  • בכל מקרה, ניתן לכם צפי כמה שעות/ימי עבודה ידרשו לנו על מנת להשלים עבורכם את פרויקט בניית האתר. לרוב, מדובר על פרק זמן שבין שבוע לארבעה חודשים (בהתאם למורכבות האתר וסוגו)

מחפשים חברה אמינה ומקצועית עבור בניית אתרי וורדפרס לעסקים? עם Real Media יש לכם על מי לבנות. לפרטים נוספים אודות תהליך בניית האתרים, השאירו לנו פנייה או התקשרו כעת – 03-5600-444